همه اخبار و مقاله ها

هشدار سیلاب؛ مردم سعی کنند تا سال تحویل سفر نروند

صادق ضیائیان درباره آخرین شرایط جوی کشور گفت: روز دوشنبه 28 اسفند سامانه بارشی وارد کشور می شود و در استان های غرب و شمال غرب، برخی نقاط جنوب غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و استان های واقع در دامنه های زاگرس...

28 اسفند 1402

عکس ، این نقطه آبی کمرنگ زمین ماست

دانشمندان می گویند سوخت دوفضاپیمای وویجر 1 و 2، که حدود نیم قرن پیش به فضا پرتاب شدند و تا کنون بیش از 16 میلیارد کیلومتر را در پهنه کیهان پیموده اند، رفته رفته به سرانجام می رسد.

18 اسفند 1402

نگاهی کوتاه به هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

خبرگزاری مهر/ این خبر پیرامون نگاهی کوتاه به هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته برای شما نگارش شده است.

25 بهمن 1402

چای کرک چیست و چه تفاوتی با چای ماسالا دارد!

شاید نام چای کرک یا چای کراک برای شما نا آشنا باشد و یا شاید هم در شهرهای جنوبی کشور این چای خوشمزه را میل کرده باشید. چای کرک یکی از انواع چای است که به دلیل همسایگی با کشور هند بیشتر در شهر های جنوبی کشور مصرف می شود.

15 بهمن 1402

7 قدم برای آرایش به سبک کره ای مخصوص خانم های جوان

در سال های اخیر، محصولات زیبایی کره ای محبوبیت زیادی به دست آورده و دنیای مد و زیبایی را تحت تأثیر قرار داده اند به طوری که آرایش به سبک کره ای به ترند این روزها تبدیل شده است.

25 دی 1402

الواح هخامنشی چه زمانی رونمایی می شوند؟

30 شهریورماه امسال (1402) بود که رئیس جمهور در بازگشت از سفرش به آمریکا، سوغاتی هایی از جنس فرهنگ، تمدن و تاریخ ایران را به همراه آورد. این محموله حاوی الواح هخامنشی و درواقع پنجمین محموله ای ست که به کشور بازمی شود. الواح مذکور در 9 صندوق به وزن 75 کیلوگرم،...

15 دی 1402

برترین تمرین ورزشی برای بهبود سریع حافظه کدام است؟

نتایج پژوهش کنونی نشان داد که جوانان سالم با این راه چاره توانستند عملکرد حافظه خود را در مدت زمان نسبتا کوتاهی افزایش دادند. هر جلسه تمرینی تنها 20 دقیقه طول می کشید و طی آن دوره های کوتاهی از تمرینات شدید انجام می دادند.

7 آذر 1402

خبر خوش وزیر کار درباره مسکن کارگران

وزیرکار از راه اندازی قرارگاه احداث مسکن برای خانه دار شدن کارگران خبر داد و گفت: به کارگران هم مثل سایر آحاد مختلف مردم در صورتی که از امتیاز مسکن استفاده نکرده باشند کمک خواهد شد تا از این امکانات و تسهیلات استفاده کنند.

28 شهریور 1402

علائمی در بینی که نشان دهنده این بیماری ها در بدن است

هرچند شاید خوشایند نباشد، اما شما می توانید از آنچه در داخل بینی شما است، یا بهتر است بگوییم، آنچه که از آن بیرون می آید، چیزهای زیادی یاد بگیرید. خونریزی بینی، مایعات زرد و اختلال در حس بویایی همگی می توانند نشانه هایی از بیماری های خاموش باشند که باید...

16 شهریور 1402

عاشقانه ای دیگر از علیرضا قربانی ، چرا مرا ببخش اشک خیلی ها را درآورده است (بشنوید)

مرا ببخش تازه ترین موزیک ویدئوی علیرضا قربانی به تهیه کنندگی محسن خباز منتشر شد.

5 شهریور 1402

رجزخوانی باکو برای ایروان: فرودگاه سیونیک به سرنوشت فرودگاه خوجالی دچار می شود

ضیافت عسکروف، رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی و مبارزه با فساد جمهور آذربایجان تهدید کرد: فرودگاه کاپان به سرنوشت فرودگاه خوجالی دچار خواهد شد و به عنوان یک اثر موزه ای باقی خواهد ماند.

28 مرداد 1402

برترین برند وان جکوزی خارجی و ایرانی

جکوزی به عنوان یک وسیله آب درمانی و استراحتی در حمام ها استفاده می گردد و بازاری بسیار گسترده و رقابتی دارد. در ادامه، به آنالیز برترین برندهای خارجی و ایرانی این محصول خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید جکوزی را دارید تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

18 مرداد 1402

سیر تا پیاز نکاتی که باید درباره پخت آش رشته بدانید!

سبزی آش رشته شامل تره، گشنیز، جعفری و برگ اسفناج یا چغندر به مقدار مساوی است. توجه داشته باشید که سبزی آش را نباید خیلی درشت خرد کنید.

2 مرداد 1402

ظاهر شدن صلیب مسیح در فضا!، عکس

در یک کشف خیره کننده، اخترشناسان ناسا اخیراً ساختار عجیبی را که در قلب یک کهکشان واقع شده است، کشف نموده اند. این یافته قابل توجه تخیل دانشمندان و عموم مردم را به خود جلب نموده است و سوالاتی را در خصوص منشاء، اهمیت و پیامدهای بالقوه آن برانگیخته است.

19 تیر 1402

زمان در گذشته کندتر سپری می شد!

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این اکتشاف به تایید نظریه نسبیت انیشتین و توسعه جهان کمک می کند.

14 تیر 1402

آسمان خراش بادی؛ ایده خنده داری که در حال تبدیل شدن به واقعیت است

برج های ساخته شده از فولاد و بتن را فراموش کنید؛ این آسمان خراش ها مانند قایق های بادی هستند و می توانند آینده صنعت ساخت و ساز را شکل دهند.

23 خرداد 1402

شورای رقابت قیمت 2خودرو هایما را تصویب کرد

در جلسه پانصد و هفتاد دوم شورای رقابت که در روز ششم خردادماه برگزار گردید، قیمت خودروهای هایما S5 و S7 تصویب شد.

10 خرداد 1402

علیرضابیگی رمزگشایی کرد، ردپای دو خانم در پرونده شاسی بلند ها

منیبان نوشت: نماینده افشاکننده دریافت خودرو های شاسی بلند از طریق نمایندگان ابعاد جدیدی از تخلف قرارداد شرکت خودرویی متخلف با یک شرکت صوری برای اعطای خودرو شاسی بلند به نمایندگان را اعلام کرد و گفت: ساختار اداری مجلس مقصر اصلی پرونده خودرو های شاسی...

7 خرداد 1402

ارتباط کمبود خواب با خطر سکته مغزی

خواب برای سلامت مغز بسیار ترمیم کننده است. خواب کافی یاری می نماید تا این اطمینان حاصل گردد که رگ های خونی و سلول های مغز ما برای سال های آینده سالم و زنده هستند.

20 اردیبهشت 1402

سانتافه ایرانی؛ 600 میلیون تومان!

دو روز قبل وزیر صمت از خودروی تازه ایران خودرو رونمایی کرد؛ ریرا یک کراس اور که بعضی می گویند قرار است با سانتافه رقابت کند. اما قیمت ریرا چقدر است؟

13 اردیبهشت 1402
تعداد: (848)