طراحی گرافیکی و چاپ

رنو کلیو فیس لیفت معرفی گردید، کوچک، مجذوب کننده و متنوع!

از مهمترین تغییرات کابین رنو کلیو فیس لیفت باید به حذف چرم از تمامی قسمت ها اشاره نمود. چرم جای خود را به مواد پیشرفته از الیاف طبیعی و پلی استر داده که TEP نام دارد...

31 فروردین 1402

نسخه تازه چری تیگو 8 پرو هیبریدی در راه بازار ایران

شاسی بلند چری (فونیکس) تیگو 8 پرو هیبریدی dpi با پیشرانه 1.5 لیتری نسل چهارم چری و محدوده پیمایش برقی 82 کیلومتر در اواخر فوریه در چین عرضه خواهد شد. این مدل احتمالا در سال آینده در ایران نیز معرفی می گردد.

23 بهمن 1401

راهنمای سفر به تبریز ، از خرید بلیط تا خرید در بازار

شهر تبریز سومین شهر بزرگ ایران بعد از تهران و مشهد، دارای فرهنگی غنی و پیشینه تاریخی، در شمال غربی ایران واقع شده است. در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم به معرفی شهر تبریز بپردازیم. با راهنمای سفر به تبریز همراه شوید تا هر آنچه باید درباره...

4 مهر 1401

25 واقعیت جالب در خصوص متروی لندن

متروی لندن یکی از گسترده ترین و شلوغ ترین متروهای شهری است که روزانه تعداد باور نکردنی مسافر جابجا می نماید. مترویی که واقعیت های جالبی دارد و شاید اغلب مسافران همیشگی آن هم چیزی درباره اش ندانند.

3 بهمن 1400

انقلاب یادگیری عمیق و بررسی ابعاد مختلف یادگیری و هوش مصنوعی

به گزارش خبرنگاران ، کتاب انقلاب یادگیری عمیق تالیف ترنس ج. سجنوسکی از طریق مراد روح رضی و علی محمدیان اصل ترجمه شده و در سه فصل به مباحثی همچون هوش بهبودیافته، ظهور یادگیری ماشین، تولد دوباره هوش مصنوعی، طلوع شبکه های عصبی، روش های زیاد برای یادگیری،...

30 آبان 1400

مبادلات پزشکی میان چین و جهان اسلام

غالباً چنین فرض کرده اند که نبرد ِنزدیک تلس که در آن ترکهای غربی و اعراب سپاه چین را منهدم کردند، نشانه خاتمه نفوذ مستقیم چین در آسیای مرکزی و غربی بوده، اما باید در این فرض تجدید نظر کرد.

28 مهر 1400

خبرنگاران برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره تئاتر آذربایجانغربی معرفی شدند

ارومیه- خبرنگاران- برگزیدگان بخش های مختلف سی و دومین جشنواره تئاتر آذربایجان غربی معرفی شده و با تجلیل از آنان، پرونده این دوره از جشنواره بسته شد.

1 بهمن 1399

سیستمی که به عملکرد مستقل روبات های زیردریایی کمک می کند

پژوهشگران دانشگاه پردو با همکاری نینا محمودیان(Nina Mahmoudian)، دانشمند ایرانی این دانشگاه، سیستمی برای شارژ مجدد روبات های زیردریایی ابداع کرده اند که آنها را از دخالت انسان بی نیاز می کند.

19 آبان 1399

تک سلولی هایی که ویروس ها را می خورند!

این گروه پژوهشی، تقریبا 1700 نمونه از این ارگانیسم ها را از خلیج مین و دریای مدیترانه جمع کردند. آن ها سلول هایی را مورد آنالیز قرار دادند که به بیش از 10 گروه متفاوت از آغازیان تعلق داشت.

14 آبان 1399

اعدام همزمان دو برادر شیطان صفت باند برمودا در زندان مشهد

دو برادر که از سرکردگان باند مخوف معروف به برمودا بودند سحرگاه دیروز در زندان مرکزی مشهد به دار مجازات آویخته شدند.

7 آبان 1399

کتابفروشی سیاسی در شهری که کتابفروشی شغلی موروثی است

از عمده فعالیت ها و برنامه های جانبی این کتابفروشی برگزاری جلسات و نقدهای ادبی بر کتاب های سیاسی و متعاقب آن بحث درباره سیاست و امور سیاسی حال حاضر کشور آمریکاست.

7 آبان 1399

لوگوی رسمی فیلم بتمن مشخص شد؛ از سر گیری فیلمبرداری در سپتامبر

مت ریوز نویسنده و کارگردان فیلم بتمن پیش از رویداد آنلاین گردهمایی هواداران دی سی (DC FanDome) از آرت ورک و لوگوی رسمی فیلم بتمن رونمایی کرد.

18 مهر 1399

کشف نوع جهش یافته ای از کووید 19

دانشمندان سنگاپوری نوع جهش یافته ای از ویروس کووید 19 را کشف کرده اند که بر خلاف انتظار ضعیف تر شده و عفونت کمتری در بدن ایجاد می کند.

17 مهر 1399

تقاضای کمک ناشران بریتانیایی از دولت برای گذار از کرونا

آمار و ارقام سال گذشته نشان از فروش 6.3 میلیارد پوندی کتاب دارد که نسبت به سال 2015 بیست درصد افزایش داشته اما انجمن ناشران می گوید برای گذار از همه گیری کرونا نیاز به حمایت دولت دارد.

3 مهر 1399

آیا ویتامین های تاریخ مصرف گذشته را می توان مصرف کرد؟

مجله سلامت/ مکمل های ویتامین به مرور زمان، قدرت و خاصیت خود را از دست می دهند؛ اما بعد از به خاتمه رسیدن تاریخ مصرفشان، کاملا ناامن نمی شوند.

23 شهریور 1399

انتشار رمان های بزرگ جهان برای نوجوانان ایران

به گزارش خبرنگاران، تا به امروز کتابها و فیلم های بسیاری بر اساس رمان های بزرگ دنیا نوشته و ساخته شده است. آنچه با عنوان رمان های بزرگ می شناسیم، غالباً آثاری را دربرمی گیرد که طی سال ها و دهه ها زنده مانده و خوانده شده اند. بودنشان در هر کتابخانه عمومی...

31 خرداد 1399

تاثیرات نظام جدید آموزشی بر کنکور هنر؛ مطالبات دانش آموزان هنرستانی فارس پیگیری گردد

عضو انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از دغدغه های دانش آموزان هنرستانی و تاثیرات نظام جدید آموزشی بر کنکور هنر سخن گفت.

30 خرداد 1399