رجزخوانی باکو برای ایروان: فرودگاه سیونیک به سرنوشت فرودگاه خوجالی دچار می شود

به گزارش وبلاگ گل یخ، ضیافت عسکروف، رئیس کمیسیون دفاعی، امنیتی و مبارزه با فساد جمهور آذربایجان تهدید کرد: فرودگاه کاپان به سرنوشت فرودگاه خوجالی دچار خواهد شد و به عنوان یک اثر موزه ای باقی خواهد ماند.

رجزخوانی باکو برای ایروان: فرودگاه سیونیک به سرنوشت فرودگاه خوجالی دچار می شود

به گزارش وبلاگ گل یخ به نقل از رسانه های جمهور آذربایجان، ضیافت عسکروف تاکید کرد: فرودگاه کاپان به مواضع آذربایجان بسیار نزدیک است. در این صورت ممکن است هواپیما هنگام فرود و برخاستن از فرودگاه حریم هوایی آذربایجان را نقض کند. از سوی دیگر، اینکه ارمنستان فرودگاهی را در مرز با کشوری که با آن پیمان صلح امضا نکرده است، بسازد، اشتباه است. علاوه بر این، دلایل زیادی برای این باور وجود دارد که ارمنستان سعی خواهد کرد از این فرودگاه برای اهداف نظامی استفاده کند.

عسکروف تاکید کرد: آذربایجان اجازه تجاوز به حریم هوایی خود را نخواهد داد، بنابراین فرودگاه کاپان به سرنوشت فرودگاه خوجالی دچار خواهد شد و به عنوان یک اثر موزه ای باقی خواهد ماند.

لازم به ذکر است که سرویس امنیت ملی ارمنستان دیروز (جمعه) گزارش کرد، نیروهای جمهوری آذربایجان به فرودگاه سیونیک در شهر مرزی کاپان حمله کرده و باعث تخریب سقف این فرودگاه و یک پنجره شدند.

311311

منبع: خبرآنلاین

به "رجزخوانی باکو برای ایروان: فرودگاه سیونیک به سرنوشت فرودگاه خوجالی دچار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجزخوانی باکو برای ایروان: فرودگاه سیونیک به سرنوشت فرودگاه خوجالی دچار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید