همایشها و نمایشگاه ها

نگاهی کوتاه به هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته

خبرگزاری مهر/ این خبر پیرامون نگاهی کوتاه به هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته برای شما نگارش شده است.

25 بهمن 1402

الواح هخامنشی چه زمانی رونمایی می شوند؟

30 شهریورماه امسال (1402) بود که رئیس جمهور در بازگشت از سفرش به آمریکا، سوغاتی هایی از جنس فرهنگ، تمدن و تاریخ ایران را به همراه آورد. این محموله حاوی الواح هخامنشی و درواقع پنجمین محموله ای ست که به کشور بازمی شود. الواح مذکور در 9 صندوق به وزن 75 کیلوگرم،...

15 دی 1402

10 محصول فناورانه حوزه دریا رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز، نمایشگاه یک روزه ارائه توانمندی ها و محصولات فناورانه حوزه دریا در خانه نوآوری و فناوری ایران در محل نمایشگاه بین المللی تهران شروع به کار کرد.

12 بهمن 1401

باغ موزه نگارستان تهران ، معرفی جاذبه های گردشگری تهران

باغ موزه نگارستان تهران یکی از جاذبه های گردشگری تهران با معماری قدیمی می باشد. در این مطلب ما از تاریخچه این بنا زیبا، موزه، کافه ای که در آن قرار گرفته است و راه های دسترسی به این مکان برایتان خواهیم گفت. باغ موزه نگارستان یکی از اماکن دیدنی تهران، بناهای...

8 بهمن 1401

معروف ترین نمایشگاه های آمریکا ، نمایشگاه های جانوران و گیاهان آبزی

اگر در پی یافتن زیباترین نمایشگاه های جانوران و گیاهان آبزی در آمریکا هستید تا از آن ها بازدید کنید، حتما این مقاله را مطالعه کنید. ما و همه متخصصان این کمپین اطلاع رسانی کار سختی را برای شما انجام داده ایم. بر اساس آنالیز هایی که ما انجام داده ایم و برطبق...

17 دی 1401

جدیدترین خودرو الکتریکی هیوندای رونمایی شد ، آشنایی با یک کوپه 5 نفره و مجذوب کننده

هیوندای از خودرو نو خود موسوم به i30 Fastback N رونمایی کرد. این خودرو به لحاظ طراحی و امکانات توجهات بسیاری را در نمایشگاه پاریس به خود جذب کرده است.

5 دی 1401

سفر بر روی جایگاه هواپیمای دو طبقه

یک طراح جایگاه هواپیما معتقد است طراحی اش می تواند سفر های مالی را متحول کند. طراحی جایگاه مفهومی هواپیما به وسیله الخاندرو نونز ویسنته در مقیاس کوچک سال گذشته به عنوان یک پروژه دانشگاهی برای این جوان 21ساله در آن موقع شروع شد.

28 تیر 1401

انعقاد 7 قرارداد صنعتی نانویی

قرارداد همکاری میان شرکت های فناور حوزه نانو و کارفرمایان صنعتی به امضا رسید.

12 خرداد 1401

موزه لوور به مشهد نمی رود

به دلیل عدم پشتیبانی شرکت بیمه برای به نمایش درآمدن آثار موزه لوور در مشهد، این موزه در این شهر به نمایش گذاشته نمی گردد.

7 خرداد 1401

تور روسیه ارزان: آیا نفت و گاز آفریقا می تواند جایگزین انرژی روسیه گردد؟

خبرنگاران- تولیدکنندگان عمده انرژی در قاره آفریقا آماده یاری به تامین تقاضای اروپا هستند، اما فاقد ظرفیت و سرمایه گذاری لازم هستند.

2 خرداد 1401

سونی و هوندا برای ساخت خودروی الکتریکی همکاری می نمایند

سونی و هوندا با ادغام فناوری های خود در حال برنامه ریزی در زمینه ایجاد یک شرکت تازه برای طراحی و فروش خودروهای الکتریکی هستند.

22 اردیبهشت 1401

موزه بستنی، موزه ای هیجان انگیز

شاید همه ما در کودکی آرزوی رفتن به اتاقی پر از بستنی را داشته ایم. حالا موزه ای در لس آنجلس این رویا را به واقعیت تبدیل نموده است.

14 اردیبهشت 1401

استلانتیس کرایسلر از سال 2028 فقط روی خودروهای تمام الکتریکی متمرکز خواهد شد

برند خودروسازی تازه متولد شده استلانتیس کرایسلر که می خواهد با خودروی مفهومی Airflow در نمایشگاه CES امسال حاضر می شود؛ تا سال 2028 بر خط تولید خودروهای تمام برقی خود متمرکز شود.

21 فروردین 1401

طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران اجرا می شود

اولین رویداد شبکه سازی و ایده پردازی طرح تحول ساماندهی معتادین متجاهر در شهر تهران برگزار می شود.

18 فروردین 1401

جزئیات برنامه های سازمان دانش آموزی برای گرامیداشت دهه فجر

تهران (پانا) - قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی از برنامه های این سازمان برای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت و مخاطبان این برنامه ها و فعالیت ها را دانش آموزان تمامی دوره های تحصیلی دانست که دانش تموزان در تمامی دوره های تحصیلی می توانند...

11 اسفند 1400

خبرنگاران نشست خبری ربیعی را تحریم کردند

خبرنگاران شیرازی حاضر به پوشش اظهارات سرمربی مس رفسنجان نشدند.

18 بهمن 1400

موزه ملی ایران در 80 سالگی توسعه می یابد

مدیر موزه ملی ایران در برنامه های ستاد 80 سالگی این موزه، از بازسازی آن خبر داده و با اظهار امیدواری از فرایند توسعه فضای فیزیکی موزه، الحاق ساختمان وزارت خارجه و میدان مشق به موزه ملی ایران اظهار امیدواری کرد.

17 بهمن 1400

بررسی شرایط رنو کولئوس در بازار ایران

این روزها خبرهای بسیاری پیرامون واردات خودرو منتشر می شود، اما با توجه به اظهار نظر وزیر صمت و برگشت طرح به مجلس از سوی شورای نگهبان، به نظر تا پایان سال جاری خودروی جدیدی وارد نخواهد شد.

19 آبان 1400

صادرات 50 محصول شرکت های عضو پارک فناوری پردیس به 22 کشور

به گزارش خبرنگاران، مهدی صفاری نیا در مراسم نوزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس که به صورت آنلاین در محل این پارک برگزار گشت، گزارش عملکرد پارک فناوری پردیس در سال 99 را ارائه کرد.

8 آبان 1400

برترین مقاصد تحصیلی از نظر دانشجویان و والدینشان؟

طی یک نظرسنجی جهانی مشخص شده است دانشجویان خارجی و والدینشان در مورد رشته و مقصد تحصیلی که قرار است در آن ثبت نام کنند به رایزنی می پردازند و والدین در انتخاب مقصد تحصیلی نقشی تاثیرگذار دارند. اولویت والدین در انتخاب مقصد تحصیلی عبارت اند از امنیت و هزینه...

22 شهریور 1400
تعداد: (36)