اخبار سیاسی

خبر خوش وزیر کار درباره مسکن کارگران

وزیرکار از راه اندازی قرارگاه احداث مسکن برای خانه دار شدن کارگران خبر داد و گفت: به کارگران هم مثل سایر آحاد مختلف مردم در صورتی که از امتیاز مسکن استفاده نکرده باشند کمک خواهد شد تا از این امکانات و تسهیلات استفاده کنند.

28 شهریور 1402

علیرضابیگی رمزگشایی کرد، ردپای دو خانم در پرونده شاسی بلند ها

منیبان نوشت: نماینده افشاکننده دریافت خودرو های شاسی بلند از طریق نمایندگان ابعاد جدیدی از تخلف قرارداد شرکت خودرویی متخلف با یک شرکت صوری برای اعطای خودرو شاسی بلند به نمایندگان را اعلام کرد و گفت: ساختار اداری مجلس مقصر اصلی پرونده خودرو های شاسی...

7 خرداد 1402

سانتافه ایرانی؛ 600 میلیون تومان!

دو روز قبل وزیر صمت از خودروی تازه ایران خودرو رونمایی کرد؛ ریرا یک کراس اور که بعضی می گویند قرار است با سانتافه رقابت کند. اما قیمت ریرا چقدر است؟

13 اردیبهشت 1402

سفر به شهرهای استان اردبیل؛ استان چشمه های بهشتی

استان اردبیل به عنوان یکی از زیباترین استانهای ایران شناخته می شود. این استان در شمال غربی ایران واقع شده و حدود یک درصد از مساحت کل کشور را تشکیل می دهد. اردبیل از شمال با جمهوری آذربایجان، از جنوب با استان زنجان، از غرب با استان آذربایجان شرقی و از شرق...

9 فروردین 1402

مرحوم انوار منشا خدماتی کم نظیر به میراث فرهنگی بود

ایرنا/ براساس گفته های قائم مقام وزیر میراث فرهنگی کشور، مرحوم انوار منشا خدماتی کم نظیر به میراث فرهنگی بود.

21 اسفند 1401

سیدجواد طباطبایی، فیلسوف ایرانی درگذشت

سیدجواد طباطبایی، فیلسوف و نویسنده ایرانی، دیشب در سن 77 سالگی در بیمارستانی در لس آنجلس درگذشت.

10 اسفند 1401

سفر به تیمفو ، سفری به سرزمین حیرت و زیبایی

کشور بوتان کشوری کوهستانی است که در منطقه صعب العبور کوهستان های هیمالیا قرار گرفته است. این ساختار مکانی موجب شده که در طول قرن ها اهالی این منطقه از خطر استعمارگران در امان بماند. به همین علت همیشه به وسیله پادشاه اداره می شده است. در میان شهرهای بوتان،...

29 دی 1401

بذرپاش از مردم عذرخواهی کرد: باید مسائل را به حداقل می رساندیم

وزیر راه و شهرسازی ضمن عذرخواهی از مردم به علت مسائل حمل ونقلی در روزهای گذشته، گفت: باید با برنامه ریزی بهتر مسائل را به حداقل می رساندیم.

27 دی 1401

سرمایه گذاری 23 هزار میلیارد تومانی برای افتتاح 6 واحد نیروگاهی

محرابیان گفت: 23 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای تکمیل6 واحد نیروگاهی که امروز در 5 استان کشور افتتاح شد، اجرا شده است.

6 آبان 1401

راهنمای سفر به تبریز ، از خرید بلیط تا خرید در بازار

شهر تبریز سومین شهر بزرگ ایران بعد از تهران و مشهد، دارای فرهنگی غنی و پیشینه تاریخی، در شمال غربی ایران واقع شده است. در این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم به معرفی شهر تبریز بپردازیم. با راهنمای سفر به تبریز همراه شوید تا هر آنچه باید درباره...

4 مهر 1401

ثبت رکورد بیشترین برداشت در هکتار محصول به وسیله کشاورز روژین تاک

گوجه فرنگی سالم و باکیفیت پس از پشت سرگذاشتن مراحل کاشت و داشت نیازمند برداشت صحیح و اصولی است، برداشتی که در روژین تاک با دقت بالا و در زمان درست انجام می گردد تا محصول نهایی که همان رب است در بالاترین سطح از کیفیت فراوری گردد.

30 شهریور 1401

روایت فعلی تغییرات آب و هوایی چرند است

محیانیوز نوشت: یک اطلاعیه جهانی از قول 1200 دانشمند می گوید نه تنها هیچ شرایط اضطراری آب و هوایی وجود ندارد، بلکه دی اکسید کربن یک آلاینده نیست. بلکه گازی است که برای حیات روی زمین لازم است.

9 شهریور 1401

ظرفیت ساخت 30 هزار واحد مسکونی در ورودی غربی مرکز

تهران (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت که ظرفیت فراوری 30 هزار واحد مسکونی در منطقه 21 به عنوان غربی ترین منطقه و ورودی غربی تهران وجود دارد.

8 شهریور 1401

77، 5 درصد رتبه های برتر کنکور از مدارس دولتی هستند

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت 77/5 درصد رتبه های 1 تا 10 زیرگروه های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فنی و رتبه های 1 تا 5 گروه های آموزشی هنر و زبان خارجی، مربوط به مدارس دولتی است.

4 شهریور 1401

شرکت های ویتنامی موظف به ذخیره داده در داخل این کشور شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، این آخرین اقدام خود برای تشدید قوانین امنیت سایبری و عملیاتی کردن آنها است.

28 مرداد 1401

احیای دریاچه ارومیه با مشارکت مردم از طرح های جدی دولت سیزدهم است

معاون اول رییس جمهور بر ضرورت تأمین اعتبارات لازم طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصد در زمینه احیای دریاچه ارومیه تأکید کرد و گفت: احیای دریاچه ارومیه با مشارکت مردم از طرح های جدی دولت سیزدهم است.

27 مرداد 1401

درگیری بایدن با کت و عینکش

ویدئویی از ناتوانی رئیس جمهور آمریکا در نحوه پوشیدن کتش را مشاهده کنید.

19 مرداد 1401

فاطمی امین: ناکارآمدی های صنعت خودرو تا 2 سال آینده برطرف می گردد

صنعت خودروسازی ایران از اوایل دهه 30 شمسی تا به امروز فراز و نشیب های زیادی را تجربه نموده است. صنعتی پر سر و صدا و پر حاشیه. از فراوری پیکان و سمند گرفته تا واردات روزافزون خودروهای خارج و در هایت خداحافظی با برترین شرکای تجاری در طول 60 سال تجربه صنعت خودروسازی...

8 مرداد 1401

محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزارت کشور شد

محمدرضا غلامرضا به عنوان معاون سیاسی تازه وزارت کشور منصوب شد.

1 مرداد 1401

دولت تازه تونس سوگند یاد کرد

دولت تازه تونس به نخست وزیری نجلاء بودن امروز در برابر رئیس جمهور این کشور سوگند یاد کرد.

24 تیر 1401
تعداد: (164)