ویزای کانادا: افزایش یاری هزینه فرزندان در کانادا

به گزارش وبلاگ گل یخ، قرار است مبلغ یاری هزینه کودک در کانادا (Canada Child Benefit) به جهت هماهنگی با هزینه های روزافزون زندگی، افزایش یابد.

ویزای کانادا: افزایش یاری هزینه فرزندان در کانادا

وزیر کار کانادا، Jean-Yves Duclos، اظهار داشت که یاری هزینه ارائه شده به والدین دارای فرزندان زیر 18 سال، از تاریخ 20 جولای 2019 افزایش خواهد یافت. بر اساس این طرح، حداکثر یاری هزینه برای هر کودک زیر 6 سال مبلغ 6،639 دلار و برای فرزندان 6 تا 17 سال 5،602 دلار در سال خواهد بود.

سال گذشته خانواده ها می توانستند به ازای هر کودک زیر 6 سال حداکثر 6،496 دلار و برای هر فرزند 6 تا 17 سال حداکثر 5،481 دلار دریافت نمایند. تغییرات اعمال شده در امسال سبب خواهد شد تا خانواده هایی که فرزند زیر 6 سال دارند، مبلغ 143 دلار اضافه تر از سال قبل یاری هزینه دریافت نمایند. بعلاوه یاری هزینه CCB پرداختی به خانوارهایی که فرزند بین 6 تا 17 سال دارند، تا 121 دلار در سال افزایش خواهد یافت.

بر اساس این محاسبات، یک خانواده با دو فرزند زیر سن 6 سال می تواند در امسال تا 286 دلار اضافی به وسیله این طرح دریافت نماید. این یاری هزینه ها مشمول اقتصادیات نبوده و به صورت ماهانه به خانواده ها پرداخت می شوند.

زمانی که طرح حمایتی یاری هزینه فرزندان (CCB) برای اولین بار معرفی گردید، قرار بود در سال 2020 مطابق با مقدار تورم افزایش یابد. در عوض، لیبرال ها این تغییر را در سال 2018 اعمال کردند و این برای دومین بار است که این یاری هزینه متناسب با مخارج زندگی افزایش می یابد.

لیبرال ها طرح حمایتی CCB را به یکی از بخش های کلیدی سیاست های خود تبدیل نموده اند تا منافع آن شامل حال طبقه میانه و افرادی که به سختی کار می نمایند بگردد.

به گفته دولت، در این طرح مبلغ 23.7 میلیارد دلار به حدود 3.7 میلیون کانادایی و خانواده هایشان پرداخت شده است.

این برنامه در قالب یک طرح حمایتی معاف از اقتصادیات انجام می گردد و در شروع طرح، یاری ها به مقدار حداکثر 6،400 دلار به ازای هر فرزند زیر 6 سال و مبلغ 5،400 دلار به ازای هر فرزند بین 6 تا 17 سال پرداخت می گشت. خانواده هایی که عایدی سالانه آنها کمتر از 30 هزار دلار است مشمول دریافت حداکثر یاری می باشند.

این پرداخت ها جایگزین چندین برنامه یاری هزینه دیگر که به وسیله دولت محافظه کار سابق ارائه شده بود، گشته است.

هواداران طرح تازه می گویند این برنامه یاری های شایانی به خانواده ها و بچه ها آسیب پذیر می کند، اما منتقدان می گویند مقیاس پرداخت مبتنی بر عایدی، انگیزه کار کردن را کاهش می دهد زیرا خانواده هایی که بیشتر کار می نمایند و عایدی بالاتری دارند، یاری های اقتصادی کمتری دریافت می نمایند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال

به "ویزای کانادا: افزایش یاری هزینه فرزندان در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: افزایش یاری هزینه فرزندان در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید