اخبار مجلس

علیرضابیگی رمزگشایی کرد، ردپای دو خانم در پرونده شاسی بلند ها

منیبان نوشت: نماینده افشاکننده دریافت خودرو های شاسی بلند از طریق نمایندگان ابعاد جدیدی از تخلف قرارداد شرکت خودرویی متخلف با یک شرکت صوری برای اعطای خودرو شاسی بلند به نمایندگان را اعلام کرد و گفت: ساختار اداری مجلس مقصر اصلی پرونده خودرو های شاسی...

7 خرداد 1402

ظرفیت ساخت 30 هزار واحد مسکونی در ورودی غربی مرکز

تهران (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران گفت که ظرفیت فراوری 30 هزار واحد مسکونی در منطقه 21 به عنوان غربی ترین منطقه و ورودی غربی تهران وجود دارد.

8 شهریور 1401

احیای دریاچه ارومیه با مشارکت مردم از طرح های جدی دولت سیزدهم است

معاون اول رییس جمهور بر ضرورت تأمین اعتبارات لازم طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 95 درصد در زمینه احیای دریاچه ارومیه تأکید کرد و گفت: احیای دریاچه ارومیه با مشارکت مردم از طرح های جدی دولت سیزدهم است.

27 مرداد 1401

نگرانی تازه مستمری بگیران؛ حقوق بازنشستگان کاهش می یابد؟

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تاکید نمود: دولت نیازمند بحث کارشناسی فرابخشی برای اجرای مصوبه اعلامی افزایش حقوق بازنشستگان است

13 تیر 1401

تایید نامه معاونت قوانین مجلس درباره طرح فضای مجازی

خبرگزاری خبرنگاران-سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: هیئت رئیسه نظر کارشناسی معاون قوانین مجلس درباره مصوبه کمیسیون مشترک طرح فضای مجازی را تایید کرد.

17 اردیبهشت 1401

تکمیل سد دالکی همچنان لنگ پول است

سد دالکی در شهرستان دشتستان بزرگ ترین طرح عمرانی استان بوشهر به شمار می رود که همچنان در انتظار تامین اعتبار است.

15 بهمن 1400

تحقق رشد اقتصادی 10.5 درصدی برای خوزستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان از هدفگذاری دولت در بودجه سال 1401 برای رشد اقتصادی 10.5 درصدی استان خبر داد.

13 بهمن 1400

مصوبه ستاد ملی معین کننده بازگشایی مدارس است

بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی در تاریخ 24 مهر، تمام مدارس بجز دروس اولیه فنی و حرفه ای باید به صورت غیر حضوری برگزار شوند.

23 آبان 1400

اصلاحِ زمان شروع سال تحصیلی در اختیار مجلس است، تنظیم تقویم آموزشی برعهده مدارس باشد

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش درباره تغییر تقویم آموزشی مدارس گفت: معتقدیم برنامه ریزی درباره تقویم آموزشی باید در اختیار خود مدارس باشد. در آیین نامه اجرایی تازه مدارس، گشایش هایی در این زمینه ایجاد شده است.

30 مهر 1400

تنها گروه شغلی یک در مشهد امکان فعالیت دارند

خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: با توجه به شروع موج پنجم شیوع کرونا، تنها گروه شغلی یک در مشهد امکان فعالیت داشته و فعالیت گروه های شغلی 2، 3و 4 ممنوع خواهد بود.

4 مرداد 1400

طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاحات موادی از طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول برای تامین نظر شورای نگهبان موافقت کردند.

22 تیر 1400

نسخه نجات بخش اینترنت خانگی؟

با گذشت چند سال از بحث خصوصی سازی مخابرات، دولت یازدهم در روز های پایانی فعالیتش بخشی از منابع واگذارشده مورد مناقشه توسعه اینترنت خانگی را پس گرفت. این منابع شامل کانال ها، داکت ها و حوضچه های مخابراتی هستند که به اصطلاح Last Mile (نقطه انتهای تماس با کاربران)...

10 تیر 1400

نخست وزیر عراق بر نقش کشورش در تنش زدایی از منطقه تأکید کرد

به گزارش خبرنگاران، برخی رسانه های عراقی گزارش دادند که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در جریان دیدار با شیخ همام حمودی رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تأکید کرد که کشورش نقش مهمی را در عرصه تقارب آرا، کاستن از شدت تنش ها و تقویت صلح و ثبات در منطقه ایفا می...

5 خرداد 1400

نقدها صریح قالیباف خطاب به نخست وزیر کره جنوبی؛ جایگاهی درمناسبات مالی ایران ندارید

خبرگزاری خبرنگاران- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید روابط دوجانبه ایران و کره جنوبی به قبل از سال 2018 بازگردد، گفت: ملت ها دوستان خود را در روزهای سخت می شناسند. لذا انتظار مردم ایران از کره جنوبی برآورده نشده است.

17 اردیبهشت 1400

تکلیف برطرف تعهد ارزی از سال 97 تا 1400 معین شد

به گزارش خبرنگاران، حمید زادبوم با اعلام این خبر که بسته جامع سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سال های 1397 تا 1400 ابلاغ شد، گفت: این بسته در برگیرنده نظرات اعضای کمیته اقدام ارزی شامل سازمان توسعه تجارت ایران، بانک مرکزی، گمرک، سازمان امور مالیاتی، اتاق...

15 اردیبهشت 1400

مقصر گرانی کالاهای اساسی کیست؟

به گزارش خبرنگاران، در ماه های اخیر شرایط بازار کالاهای اساسی، به ویژه روغن، مرغ، میوه و تخم مرغ متلاطم بوده است. با وجود اینکه مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) از افزایش 25 درصدی فراوری روغن خبر می دهند، گزارش های میدانی نشان می دهد هنوز مردم برای...

19 فروردین 1400

الزام شرکت های فناوری به پرداخت هزینه اخبار رسانه های استرالیایی

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، استرالیا تصمیم دارد در هفته جدید قانون جنجال برانگیزی را به مجلس ارائه کند که طبق آن شرکت های بزرگی مانند گوگل و فیس بوک مجبور خواهند شد برای انتشار محتوای رسانه های محلی به آنها هزینه پرداخت نمایند.

23 اسفند 1399

حمایت از شرکت های خلاق باید قانون گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، احسان ارکانی گفت: پیش از ورود به مجلس معاون توسعه مدیریت و منابع و رئیس کارگروه پژوهش و فناوری استان خراسان رضوی بودم و به همین دلیل از نزدیک با مسائل و مسائل شرکت های خلاق آشنا هستم.

8 دی 1399

آنالیز لایحه بودجه سال 1400 ادامه یافت

تهران (پانا) - هیات وزیران در ادامه جلسات فوق العاده خود، تبصره های دیگری از لایحه بودجه سال 1400 کل کشور را مورد آنالیز و تصویب قرار داد.

5 دی 1399

زمان واریز وام یک میلیون تومانی ، پیامک وزارت کار به مشمولان وام کرونا

به گزارش خبرنگاران، با آغاز محدودیت ها از اول آذر ماه دولت برای حمایت از خانوارهای آسیب دیده از تعطیلی های کرونایی سیاست هایی را در نظر گرفته است.

2 دی 1399
تعداد: (26)