ضرورت افزایش نقش آفرینی اقتصاد ایران در حوزه های منطقه ای و محلی

به گزارش وبلاگ گل یخ، وزیر امور مالی و دارایی بر ضرورت افزایش نقش آفرینی اقتصاد ایران در حوزه های منطقه ای و محلی تاکید نمود.

ضرورت افزایش نقش آفرینی اقتصاد ایران در حوزه های منطقه ای و محلی

به گزارش گروه مالی وبلاگ گل یخ، سید احسان خاندوزی عصر پنج شنبه به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در بیست و دومین سفر استانی رئیس جمهوری به استان تهران، با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان قدس با بیان اینکه دولت در کوشش است تا بتواند اتاق طراحی اقتصاد منطقه را راه اندازی کند گفت: ایده دولت سیزدهم این است که صحبت کردن از اقتصاد و منافع ملی نباید فقط به مناسبت ها موکول گردد.

خاندوزی بیان داشت: در هر زمان که از منافع عمومی صحبت می گردد باید از ظرفیت افراد صاحب نظر و بنگاه های مالی منطقه ای نیز بهره گرفته گردد تا ما شاهد این باشیم که توان بخش عمومی و خصوصی کشور به شکل هم افزایی به کار گرفته گردد.

وزیر امور مالی و دارایی با تأکید بر ضرورت یاری دولت به تحقق درخواست های بنگاه های مالی و تولیدنمایندگان محلی اضافه کرد: لازم است نقش آفرینی اقتصاد ایران در حوزه های منطقه ای و محلی افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات تبصره 18 و بودجه 1401 و مواردی مانند این ها جز نقاط اولویت دار هستند گفت: این موارد باید به وسیله مسئولان محلی و یاری دولت، پیگیری شوند چرا که این پیگیری ها موجب خواهد شد تا برای سال های آینده، ضمن افزایش ظرفیت مالی، ظرفیت های عمومی و بخش های خصوصی و بازیگران مالی نیز در توسعه شهرستان قدس، نقش خود را ایفا نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ضرورت افزایش نقش آفرینی اقتصاد ایران در حوزه های منطقه ای و محلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت افزایش نقش آفرینی اقتصاد ایران در حوزه های منطقه ای و محلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید