نرم افزار و اپلیکیشن

آسمان خراش بادی؛ ایده خنده داری که در حال تبدیل شدن به واقعیت است

برج های ساخته شده از فولاد و بتن را فراموش کنید؛ این آسمان خراش ها مانند قایق های بادی هستند و می توانند آینده صنعت ساخت و ساز را شکل دهند.

23 خرداد 1402

انگلیس تیک تاک را جریمه کرد

ایرنا نوشت: دفتر کمیساریای اطلاعات انگلیس روز سه شنبه اعلام نمود که نرم افزار شبکه اجتماعی تیک تاک به علت آنچه کوتاهی در حفاظت از حریم خصوصی بچه ها نامید، 12.7 میلیون پوند جریمه شده است.

16 فروردین 1402

هر آنچه درباره کارت گرافیک RTX 4060 و RTX 4070 می دانیم

کارت گرافیک RTX 4060 و بعلاوه کارت گرافیک RTX 4070 به تازگی در اوایل سال 2023 میلادی به وسیله شرکت انویدیا (Nvidia) معرفی شده اند. قبل از این که دو کارت بالا رده مذکور وارد بازار شوند، بد نیست اطلاعاتی که فعلا درباره این پردازنده های گرافیکی داریم را با هم مرور کنیم.

30 بهمن 1401

10 محصول فناورانه حوزه دریا رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز، نمایشگاه یک روزه ارائه توانمندی ها و محصولات فناورانه حوزه دریا در خانه نوآوری و فناوری ایران در محل نمایشگاه بین المللی تهران شروع به کار کرد.

12 بهمن 1401

ویژگی های نو اسکایپ برای کاربران اندروید و IOS ، امکان اشتراک گذاری سریع اطلاعات ، افزوده شدن گزینه های تماس

شرکت مایکروسافت یک ویژگی کاربردی و نو را برای کاربران اندروید وios ایجاد نموده است که به کاربران اجازه می دهد به طور مستقیم اطلاعات دلخواهشان را از روی صفحه با دوستان خود به اشنراک بگذارند.

6 دی 1401

استیم دک می تواند دنیای بازی های مستقل را دگرگون کند

به عقیده خیلی ها، وجود یک کامپیوتر (PC) دستی به معنای تجربه بازی های بزرگ یا اصطلاحا AAA در هر کجا و هر زمان است - بازی هایی که نمی توانیم نظیر آن ها را روی نینتندو یا موبایل داشته باشیم. با این حال، وقتی ولو (Valve) بازی کوچک اما مشهور Stardew Valley را در تصویر تبلیغاتی...

27 تیر 1401

تی پی لینک Archer AX10: بهترین روتر وای فای 6 خوش قیمت سال 2022

وقتی صحبت از وای فای 6 می شود؛ بسیاری از کاربران ایرانی می گویند مودم روترهای وای فای 6 بسیار گران قیمت هستند و روترهای وای فای 6 که اصلا قابل خرید نیستند!

25 تیر 1401

طراحی بازی های شناختی با قابلیت ارزیابی و سنجش تمرکز و حافظه بچه ها و نوجوانان

مدیر عامل یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از کاربرد بازی های شناختی این شرکت به صورت مسابقاتی در مدارس جهت ارزیابی و سنجش پارامترهای توجه، تمرکز و حافظه بچه ها و نوجوانان خبر داد و گفت: حوزه فعالیت این شرکت دانش بنیان...

27 خرداد 1401

ثبت حدود 13میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی سمنان

خبرنگاران/سمنان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از تردد نزدیک به 13میلیون وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی حوزه استحفاظی استان سمنان اطلاع داد.

9 خرداد 1401

واکسن کرونا در دبی برای جهانگرد ها

طبق شیوه نامه منتشرشده به وسیله وزارت بهداشت و پیشگیری امارات متحده عربی، تزریق واکسن کرونا در دبی برای گردشگر ها و مقیم های این کشور با شرایط خاصی ممکن است. برای تزریق واکسن کرونا در دبی احتیاج به یک سری مدارک و هزینه است که در این راهنما به صورت کامل...

6 خرداد 1401

تجهیزات سفر: اونیکس؛ دستگاه ارتباطی هوشمند

برای برقراری ارتباط ابزارهای بسیاری چون تلفن همراه و دستگاه های مختلف ارتباطی وجود دارد. اما اونیکس پیشنهادی ایده آل تر برای مسافران به نظر می رسد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید و بیشتر درباره دستگاه ارتباطی پوشیدنی به نام اونیکس بخوانید.

31 اردیبهشت 1401

محتوای بشقاب غذای شما در 20 سال آینده چه تغییری خواهد نمود؟

در قسمت دوم فیلم بازگشت به آینده در سال 1989 میلادی مارتی مک فلای می گفت: مامان، مطمئنا می توانی یک پیتزا را هیدراته کنی. در صحنه ای که در سال 2015 میلادی نمایش داده می گردد یک لورین مک فلای سالخورده (مادر مارتی) دیسکی به مقدار کوکی را درون یک هیدراتور بلک اند...

9 اردیبهشت 1401

استلانتیس کرایسلر از سال 2028 فقط روی خودروهای تمام الکتریکی متمرکز خواهد شد

برند خودروسازی تازه متولد شده استلانتیس کرایسلر که می خواهد با خودروی مفهومی Airflow در نمایشگاه CES امسال حاضر می شود؛ تا سال 2028 بر خط تولید خودروهای تمام برقی خود متمرکز شود.

21 فروردین 1401

13 علت برای سفر به نیوزیلند با خودروی ون

نیوزیلند برای بسیاری یادآور طبیعتی بی نظیر و برای بعضی تداعی خانه های بامزه هابیت ها است. اگر زمانی قصد سفر به این منطقه زیبا را داشتید حتما از خودروی ون بهره ببرید.

22 بهمن 1400

توییتر اکنون اجازه می دهد مکالمه های ضبط شده Spaces را گوش کنید

توییتر اکنون به همه کاربران در نسخه های اندروید، وب و iOS این امکان را می دهد که به مکالمات اجرا شده در سرویس اسپیسز (Spaces) دسترسی داشته باشند و به آن ها گوش دهند. این قابلیت می تواند برای بسیاری از کاربرانی که پیروز به شنیدن لایوهای صوتی توییتر اسپیسز نشده...

24 دی 1400

کوالکام خاتمه گیمینگ را جدی گرفته است

کوالکام با همکاری ریزر یک کیت توسعه تحت عنوان G3X را طراحی کرد که این مسأله نشان می دهد این شرکت بالاخره گیمینگ را جدی گرفته است.

21 دی 1400

برق همدان آماده عبور از پیک بار تابستان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امسال با حضور 57 گروه کاری ششمین اقدام سراسری و دومین اقدام فراگیر با موضوع عبور از پیک بار برق تابستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

18 تیر 1400

پرشین دانلود منیجر نرم افزار مدیریت دانلود ایرانی

دکتر رضا حسینی زاده بنیانگذار چندین استارتاپ پیروز مبتنی بر وب و کسب و کار الکترونیک ، و بنیانگذار و ایده پرداز دانلود منیجر ایرانی (پرشین دانلود منیجر) برای اولین بار در ایران است. جرقه ایده این نرم افزار در سال 1393 خورده شد و بعد از تحلیل دقیق نیازمندی...

8 فروردین 1400

کمبود تراشه در بازار گوشی تلفن و کنسول بازی

اما صنایع بیشتری اخیرا با کمبود تراشه روبه رو شده اند که نشان می دهد چگونه کووید-19 و رونق تلفن های هوشمند قدرتمندی نظیر آی فون 12، کمبود ظرفیتی که در صنعت محصولات مصرفی وجود داشته را تشدید کرده اند.

28 اسفند 1399

6 اقدام اشتباهی که خودروسازان بزرگ در سال 2020 مرتکب شدند

خودروسازان بزرگ از جمله جنرال موتورز، بی ام و، جیپ، کیا، تسلا و کادیلاک در سال 2020 اشتباهاتی انجام دادند که می تواند در بلندمدت صدمات زیادی به اعتبارشان وارد کند. در این مقاله به 6 اشتباه خودروسازان در سال 2020 می پردازیم.

11 بهمن 1399
تعداد: (29)