برق همدان آماده عبور از پیک بار تابستان

به گزارش وبلاگ گل یخ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امسال با حضور 57 گروه کاری ششمین اقدام سراسری و دومین اقدام فراگیر با موضوع عبور از پیک بار برق تابستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

برق همدان آماده عبور از پیک بار تابستان

جام جم آنلاین همدان؛ شیرزاد جمشیدی، اضافه نمود: این مانور امروز و روز گذشته (30 و 31 اردیبهشت 1400) در استان و در قالب اقداماتی مانند ارزیابی آماده به کاری مولدهای اضطراری و آماده بکاری سامانه های اطلاع رسانی خاموشی برق من، پاسخگویی مرکز 121، تعدیل روشنایی معابر با آرایش یک درمیان و زیگزاگ، شناسایی و جمع آوری دستگاه های رمز ارز غیرمجاز و جلب همکاری ادارات راه و ترابری در تعدیل روشنایی بین شهری مطابق مکاتبات قبلی اجرا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان اهداف اجرای این طرح را بهینه سازی مصرف انرژی روشنایی معابر، کاهش هدر رفت ها، پیشگیری از سرقت انرژی توسط استخراج کنندگان غیرمجاز ارز دیجیتال، افزایش رضایت مشترکان در اطلاع رسانی خاموشی های با برنامه و عبور از پیک بار تابستان نام برد.

جمشیدی با اشاره به حضور 57 اکیپ با حضور 143 نفر در دومین اقدام فراگیر سال 1400 در استان همدان گفت: از این تعداد 34 اکیپ در تعدیل روشنایی معابر و 23 اکیپ در شناسایی رمز ارز فعال هستند.

وی ادامه داد: در راستای کاهش مصرف روشنایی معابر، در این مانور بازدید و جلب همکاری یک هزار و 502 مشترک تجاری، تعدیل روشنایی 859 دستگاه چراغ معابر با میانگین مصرف 150 وات و تعدیل روشنایی پارک ها و میدان ها به تعداد 475 دستگاه چراغ درمجموع با توان مصرفی 555 کیلووات به منظور مدیریت مصرف انرژی و تعدیل روشنایی صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان شرح داد: بررسی فرایند مصرف تمام مشترکین و شناسایی تعداد 135 مورد مشترک مشکوک به استخراج رمز ارز دیجیتال و برنامه ریزی به منظور سرکشی، کنترل و بازرسی آن ها نیز از دیگر اقدامات در اجرای این مانور است.

وی با اشاره به کشف 76 مزرعه رمز ارز و شناسایی یک هزار و 703 ماینر درمجموع با توان مصرفی 3 هزار و 53 کیلووات تا به امروز در استان همدان گفت: از این تعداد هشت مزرعه رمز ارز و 64 ماینر درمجموع با توان مصرفی 134 کیلووات در سال جاری کشف شده است.

جمشیدی اضافه نمود: برای تعدیل انرژی مصرفی یک هزار و 539 لامپ روشنایی معابر بین شهری با میانگین مصرف 145 وات از ابتدای مهر سال قبل تا به امروز با برآورد توان مصرفی 223 کیلووات نامه نگاری با دستگاه های مرتبط انجام شده است.

وی تعداد مشترکان فعال استان در نرم افزار برق من تا به امروز 45 هزار و 413 مشترک عنوان و اضافه نمود: این عدد 6 درصد مشترکان برق استان را شامل می شود؛481 هزار و 276 مشترک نیز برای دریافت پیامک سامانه ثبت حوادث ثبت نام شدند برنامه ریزی ثبت نام همه مشترکان در روز های پیش رو است.

وی بابیان اینکه تعداد مشترکان حساس ثبت شده در سامانه ثبت حوادث برای ارسال پیامک خاموشی نیز 3 هزار و 635 مشترک است، ابراز داشت: تعداد پیامک ارسال شده برای مدیریت بار و خاموشی های با برنامه از ابتدای سال تا به امروز 2 هزار و 57 مورد بوده است.

جمشیدی گفت: تعداد درخواست ثبت شده در سامانه برق من برای فعالیت های بهره برداری از ابتدای سال تا به امروز یک هزار و 557 مورد است.

خبرنگار- حمید نصرتی قانعی- وبلاگ گل یخ

منبع: جام جم آنلاین

به "برق همدان آماده عبور از پیک بار تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برق همدان آماده عبور از پیک بار تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید