سریال و پخش خانگی

هتل ترانسیلوانیا 4؛ جابه جایی غافلگیرکنندۀ هیولاها و آدم ها

خبرنگاران- این چهارمین و احتمالا آخرین قسمت انیمیشن هتل ترانسیلوانیاست و بر خلاف قسمت سوم که خیلی پیروز نبود، به نظر می رسد که این قسمت دوباره پیروزیت غافلگیر کننده ای خواهد داشت.

30 بهمن 1400

کوین فایگی: فیلم های مرد عنکبوتی بیشتری ساخته خواهند شد

کوین فایگی پس از موفقیت چشم گیر مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست تأیید کرد که مارول و سونی در حال مذاکره برای ساخت پروژه های بیشتری از مرد عنکبوتی هستند. راهی به خانه نیست طبق قرارداد، آخرین فیلم مارول و سونی در این سه گانه بود و فیلم های کاپیتان آمریکا:...

20 بهمن 1400

حمله مسعود فراستی به بازی مرکب!

مسعود فراستی در نقد سریال کره ای بازی مرکب گفت: فیلمساز ادعا می نماید ضد سرمایه داری است، اما کاملاً همراه آن است. حرکات دوربین هم نشان می دهد کارگردان فیلمسازی بلد نیست.

24 دی 1400

اشیای تیز؛ سریالی پر از اسرار

چند سالی است که بر تعداد افرادی که سریال های روز دنیا را پیگیری می نمایند اضافه شده است و از سویی شاید به این دلیل باشد که سریال های بهتری و مجذوب کننده تری ساخته می گردد. ویژگی مشترک اغلب سریال های مجذوب کننده اخیری که در سطح دنیا ساخته می گردد، ساخته...

12 دی 1400

اکازیون به کارگردانی حماسه پارسا کلید خورد

سریال اکازیون به کارگردانی حماسه پارسا در حالی در چابهار کلید خورد که در آن تعدادی از بچه ها کار هم حضور دارند.

7 آبان 1400

مینا جعفرزاده: مهرآوران از بی حاشیه ها بود

مینا جعفرزاده که بیش از دو دهه قبل در سریال هتل پیاده رو با زنده یاد عزت الله مهرآوران همبازی بوده است، ضمن ابراز ناراحتی از درگذشت این هنرمند، او را از هنرمندان بی حاشیه ای خواند که همواره سرش به زندگی اش گرم بود.

3 آبان 1400

ویدئو، شیرین کاری هوتن صبور با آیس پک !

خبرنگاران: ویدئویی از همکاری هوتن صبور و پدرام شریفی ببینید.

26 مهر 1400

6 شخصیت مارول که رایان گاسلینگ برای بازی کردن آن ها بی نقص است

فیلم های سینمایی و سریال های مارول روزبه روز در حال توسعه هستند و احتمال اینکه هر کدام از ستاره های هالیوود وارد این دنیای پرزرق وبرق شوند بسیار زیاد است. تقریبا هر بازیگری معروفی که فکرش را بکنید یا پیشنهاد بازی در فیلم های این کمپانی را داشته یا در آینده...

5 مهر 1400

جیسون استاتهام و اره همچنان می تازند (باکس آفیس هفته)

این هفته هم فیلم مارپیچ، نهمین قسمت از سری فیلم های اره (Saw) و فیلم خشم مردانه با بازی جیسون استاتهام رتبه های اول و دوم جدول پرفروش ترین فیلم های آمریکا را به خود اختصاص داده اند.

16 مرداد 1400

نسیم ادبی: چرا از فضای مجازی استفاده نکنیم؟!

نسیم ادبی که با اجرای تئاتر آنلاین کاملا موافق است، می گوید: وقتی همه چیز زندگی ما به صفحات مجازی منتقل شده، چرا از این فضا برای اجرای تئاتر استفاده نکنیم.

28 خرداد 1400

معرفی 10 انیمه از بهترین انیمه های تاریخ

خبرنگاران | سرویس فرهنگ و هنر - انیمه در اصطلاح به انیمیشن های ژاپنی می گویند که سبک و سیاق متفاوتی نسبت به دیگر انیمیشن ها دارد. در واقع انیمه تبدیل به یک رشته هنری شده که امروزه در سراسر دنیا هواداران بسیاری دارد. آیا شما هم هوادار انیمه های مختلف در ژانرهای...

17 خرداد 1400

خبرنگاران اسکار 2021 نصیب کدام نامزدها می گردد؟

تهران- خبرنگاران- با نزدیک شدن به موعد برگزاری نودوسومین دوره جوایز اسکار، بازار حدس درباره برندگان حسابی داغ است و در بیشتر پیش بینی ها، نام سرزمین خانه به دوش ها ساخته کلویی ژائو به عنوان برنده عظیم این رویداد مهم سینمایی مطرح می گردد.

1 خرداد 1400

فصل چهارم سریال نون خ ساخته می گردد، ماجرای انتقاد از نحوه ماسک زدن و غیبت آذرنگ چیست؟ خبرنگاران

اگر عوامل مان را بتوانیم هماهنگ کنیم سال جاری فصل چهارم ساخته می گردد تا به نوروز 1401 برسد، در ساخت ادامه این سریال تردیدی وجود ندارد، اما مقدمات و شرایط ساخت آن نیز مهم است.

4 اردیبهشت 1400

سریال می خواهم زنده بمانم از فردا می آید

تهران (پانا) - سریال عاشقانه می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته از فردا (4 بهمن) به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر خواهد شد.

1 فروردین 1400

اجرای یک برنامه سینمایی توسط جهانگیر الماسی

مدیر گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ تاکید نمود که در صورت برگزاری جشنواره های فجر، رادیو همچون سال های گذشته جشنواره های فجر را پوشش خواهد داد.

27 بهمن 1399

10 سریال جاسوسی که می توانید بعد از فیلم های بورن ببینید

یکی از ویژگی ­های مثبت فیلم ­های جاسوسی این است که سطح تعلیق بسیار بالایی دارند، مخاطب همواره عطش این را دارد که ببیند در این دنیای اسرارآمیز پر از دروغ و فریب و پنهان­کاری چه خبر است و قهرمان داستان چگونه خودش را نجات می­ دهد.

12 آذر 1399

بهترین فیلم های سال 2020 که حداقل یکبار باید ببینید!

فیلم های سال 2020 تفاوت عمده ای با همه سال های قبلی دارند اما شیوع ویروس کرونا هم باعث نشده برای تماشای این فیلم ها هیجان نداشته باشید.

16 آبان 1399

بیوگرافی کیم کارداشیان، سلبریتی جنجالی آمریکایی

این شخصیت تلویزیونی، بازیگر، مدل و تاجر آمریکایی (به انگلیسی: Kimberly Noel Kardashian West) در 21 اکتبر سال 1980 در لس آنجلس به دنیا آمد. در حیطه حرفه ای او را به نام کیم کارداشیان می شناسیم. در سال 2015، مجله تایم کارداشیان را در لیست 100 نفر از تاثیرگذارترین افراد سال 2015...

30 مهر 1399

لوگوی رسمی فیلم بتمن مشخص شد؛ از سر گیری فیلمبرداری در سپتامبر

مت ریوز نویسنده و کارگردان فیلم بتمن پیش از رویداد آنلاین گردهمایی هواداران دی سی (DC FanDome) از آرت ورک و لوگوی رسمی فیلم بتمن رونمایی کرد.

18 مهر 1399

ماه چهره خلیلی در غربت به خاک سپرده شد

پیکر ماه چهره خلیلی - بازیگر سینما و تلویزیون - در آرامگاه هندن لندن به خاک سپرده شد.

10 مهر 1399
تعداد: (22)