معرفی 10 انیمه از بهترین انیمه های تاریخ

به گزارش وبلاگ گل یخ، خبرنگاران | سرویس فرهنگ و هنر - انیمه در اصطلاح به انیمیشن های ژاپنی می گویند که سبک و سیاق متفاوتی نسبت به دیگر انیمیشن ها دارد. در واقع انیمه تبدیل به یک رشته هنری شده که امروزه در سراسر دنیا هواداران بسیاری دارد. آیا شما هم هوادار انیمه های مختلف در ژانرهای گوناگون هستید؟ در این مقاله قصد داریم بهترین انیمه های تاریخ را به شما معرفی کنیم.

معرفی 10 انیمه از بهترین انیمه های تاریخ

بهترین انیمه های تاریخ

محبوب ترین و بهترین انیمه های سریالی تاریخ عبارتند از:

  1. دراگون بال (Dragon Ball)
  2. وان پیس (one Piece)
  3. پوکمون (Pokemon)
  4. ناروتو (Naruto)
  5. دفترچه مرگ (Death Note)
  6. کارآگاه کونان (Detective Conan)
  7. حمله به تایتان (Attack on Titan)
  8. سیلور مون (Sailor Moon)
  9. کیمیاگر تمام فلزی (Fullmetal Alchemist)
  10. هنر شمشیر زنی آنلاین (Sword Art Online)

در ادامه این 10 انیمه را به تفصیل معرفی می کنیم.

10. هنر شمشیر زنی آنلاین (Sword Art Online)

  • تعداد قسمت ها: 49
  • تعداد فصل ها: 2

اگر خواستار دیدن انیمه ای بسیار زیبا با شخصیت های به یاد ماندنی هستید، تماشای انیمه هنر شمشیر زنی آنلاین را به شما توصیه می کنیم. پویانمایی و موسیقی متن در این سریال واقعا لذت بخش و دلنشین است.

این داستان درباره پسری نوجوان به نام کیریتو است که در یک بازی آنلاین به نام هنر شمشیر زنی آنلاین گرفتار می گردد. او یکی از علاقه مندان خوش شانسی است که برای اولین بار به این بازی دسترسی پیدا نموده. کیریتو وارد دنیایی پر از سلاح های قرون وسطایی و هیولا های خطرناک می گردد. با این حال خیلی زود متوجه می گردد که نمی تواند بازی را ترک کند تا زمانی که تمام صد مرحله را به اتمام برساند. در این شرایط، این بازی جالب و هیجان انگیز به یک هفت خوان خطرناک تبدیل شده است. اگر بازیکنان در دنیای مجازی بمیرند، در دنیای واقعی نیز خواهند مُرد. کیریتو و متحدانش تصمیم می گیرند برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنند.

9. کیمیاگر تمام فلزی (Fullmetal Alchemist)

  • تعداد قسمت ها: 51 قسمت (کیمیاگر تمام فلزی)، 64 قسمت (کیمیاگر تمام فلزی: برادری)
  • تعداد فصل ها: یک فصل برای هر سریال

کیمیاگر تمام فلزی داستان دو برادری است که سعی می نمایند مادر خود را به زندگی بازگردانند. بر اساس قانون کیمیاگری، برای به دست آوردن چیزی، یک کیمیاگر باید چیز دیگری را به همان ارزش، قربانی کند؛ بنابراین یکی از برادر ها دست خود را از دست می دهد و دیگری کل بدنش را (روحش به یک زره پیوند می خورد). به زودی برادر ها پی به وجود سنگ فیلسوف می برند که می تواند از قوانین کیمیاگری فراتر رود. قهرمانان داستان تصمیم می گیرند این سنگ را به دست آورند.

8. سیلور مون (Sailor Moon)

  • تعداد قسمت ها: 200
  • تعداد فصل ها: 5

اگر به دنبال انیمه ای با لحظات کمدی، عاشقانه و مهیج هستید، انیمه سیلور مون را به شما پیشنهاد می کنیم. با شخصیت های این انیمه به راحتی می توان ارتباط برقرار کرد. این انیمه شاید بچگانه به نظر برسد، اما موضوعات زیادی مانند جنسیت، خشونت و مسائل مرتبط با روابط را دربر می گیرد.

سیلور مون درباره یک دختر نوجوان معمولی است که پس از آگاهی از سرنوشت خود، زندگی اش دگرگون می گردد. مقدر شده است که این دختر به یک نگهبان سیاره ای تبدیل شده و از سیاره محافظت کند. او باید به دنبال کریستال نقره ای و محافظین دیگر برای محافظت از پرنسس ماه داستان باشد.

7. حمله به تایتان (Attack on Titan)

  • تعداد قسمت ها: 54
  • تعداد فصل ها: 3

در صورتی که به دنبال انیمه ای حماسی و مهیج با موضوعی جذاب هستید، انیمه حمله به تایتان را به شما پیشنهاد می کنیم. این انیمه شامل صحنه های جنگ حماسی، صحنه های تراژیک و غم انگیز است. بسیاری از شخصیت های این سریال، جان خود را برای حفظ انسانیت قربانی می نمایند.

انیمه حمله به تایتان، ما را به دنیای می برد که در آن بشر در آستانه انقراض است. موجودات وحشتناک و غول پیکری به نام تایتان ها، انسان ها را مجبور به پنهان شدن در پشت دیوار های غول پیکر نموده اند. این تایتان ها از شکار گوشت انسان لذت می برند. انسان ها به مدت 100 سال در پشت این دیوار ها پنهان شده اند و انتظار هیچ گونه نفوذ و رخنه ای را ندارند. با این حال زندگی آرام آن ها دستخوش تغییر می گردد زمانی که یک تایتان به دیوار رخنه می نماید. در این داستان، اِرن یاگر و دو متحدش به مبارزه با این موجودات می پردازند.

6. کارآگاه کونان (Detective Conan)

  • تعداد قسمت ها: بیش از 900 قسمت و هنوز ادامه دارد
  • تعداد فصل ها: 27 فصل و هنوز ادامه دارد

انیمه کارآگاه کونان حاوی لحظاتی خنده دار، عاشقانه، درام و رمزآلود است. این داستان درباره شینیچی کودو است که مهارت فوق العاده ای در حل موارد چالش برانگیز دارد. توجه داشته باشید که او فقط 17 سال دارد! یک شب، زندگی او تغییر پیدا می نماید. در آن شب کارآگاه جوان متوجه دو مرد مشکوک در یک پارک تفریحی می گردد. آن ها به او نوعی دارو می دهند. او پس از خوردن آن ماده، به یک کودک هفت ساله تبدیل می گردد. او درباره این سازمان عجیب و غریب که او را کودک نموده است، دست به تحقیق و تفحص می زند.

5. دفترچه مرگ (Death Note)

  • تعداد قسمت ها: 37
  • تعداد فصل ها: 1

اگر خواستار تماشای داستانی واقعا منحصر به فرد و گیرا هستید، انیمه دفترچه مرگ را به شما پیشنهاد می کنیم. این انیمه، بیننده را در حالت تعلیق نگه داشته و او را به فکر می اندازد.

به این فکر کنید که شما بتوانید با تصور کردن افراد در ذهن خود و نوشتن نام آن ها در دفترچه ای خاص، آن ها را به قتل برسانید. این موضوع غیر معقول است، مگر نه؟ با این حال این کار برای لایت یاگامی که به طور تصادفی یک دفترچه مرگ پیدا نموده، امکان پذیر است. این دفترچه توسط خدای مرگ به دنیای انسان ها فرستاده شده است. لایت یاگامی پس از کشف قدرت این دفترچه تصمیم می گیرد تا جایی که می تواند جنایتکاران را از بین ببرد. با این حال پلیس برای حل این قتل های سریالی از یک کارآگاه جوان و عجیب و غریب یاری می گیرد.

4. ناروتو (Naruto)

  • تعداد قسمت ها: 220 قسمت (سریال اصلی)، 500 قسمت (ناروتو: شیپودن) و بیش از 100 قسمت که هنوز ادامه دارد (بوروتو: نسل جدید ناروتو)
  • تعداد فصل ها: 5 فصل (سریال اصلی)، 21 فصل (ناروتو: شیپودن) و 1 فصل (بوروتو: نسل جدید ناروتو)

انیمه ناروتو یکی از بهترین انیمه های تاریخ، حاوی لحظات دلهره آور و احساس برانگیزی است که شما را واقعا نگران شخصیت ها می نماید. ناروتو درباره پسری ماجراجوست که یک هیولا در بدن وی زندانی است. سال ها پیش یک موجود شرور به نام کیوبی به یکی از روستا های شینوبی حمله می نماید. رهبر آن روستا زندگی خود را فدا نموده و هیولا را در داخل بدن پسر تازه متولد خود، ناروتو، زندانی می نماید. سال ها بعد، پسر کوشش می نماید تا صندلی خود را در این دنیا پیدا کند. یک روز ناروتو تبدیل به یک نینجا می گردد. او تیم خود را تشکیل می دهد و به مأموریت های مختلفی می رود.

3. پوکمون (Pokemon)

  • تعداد قسمت ها: بیش از 1000 قسمت و هنوز ادامه دارد
  • تعداد فصل ها: 22 فصل و هنوز ادامه دارد

انیمه پوکمون سریالی سرگرم نماینده، ماجراجویانه، اکشن و اخلاقی است. از آنجایی که این انیمه در اصل برای بچه ها ساخته شده، درس های اخلاقی زیادی به آن ها می آموزد.

این انیمه درباره پسری 10 ساله به نام ساتوشی است که آرزو دارد مربی پوکمون گردد. رویای او در شرف تحقق است، اما هر سه صندلی پوکمون برای مبتدیان اشغال شده است. فقط یک نفر باقی مانده، یک پوکمون سرکش به نام پیکاچو. ساتوشی و پیکاچو ماجرایی هیجان انگیز را با هم آغاز می نمایند.

2. وان پیس (one Piece)

  • تعداد قسمت ها: بیش از 800 قسمت و هنوز ادامه دارد
  • تعداد فصل ها: 20 فصل و هنوز ادامه دارد

یک سارق دریایی قبل از اعدامش فاش می نماید که گنجی وجود دارد که به صاحبش ثروت و شهرت فراوانی می بخشد. یک نوجوان به نام مونکی دی. لوفی برای دستیابی به این گنج، گروه خود را تشکیل می دهد و به سرزمین گرند لاین سفر می نماید. تمام شخصیت های این انیمه جالب و سرگرم نماینده هستند.

1. دراگون بال (Dragon Ball)

  • تعداد قسمت ها: 153
  • تعداد فصل ها: 9

انیمه دراگون بال درباره پسری جوان به نام سون گوکو است که در جنگل زندگی می نماید. او هیچ دوستی ندارد و تنها زندگی می نماید تا زمانی که تصادفی با یک دختر روبرو می گردد. آن دختر به دنبال مجموعه ای از توپ های اژد هاست؛ اشیایی جادویی که گفته می گردد هر کس 7 عدد از آن ها را به دست آورد، به یک آرزوی خود خواهد رسید. دختر می خواهد همه آن ها را پیدا کند و به آرزوی خود یعنی داشتن یک دوست پسر خوب دست یابد. گوکو یک توپ اژد ها دارد، با این حال تمایلی به از دست دادن آن ندارد.

جالب است بخوانید: آشنایی با والت دیزنی، غول تاریخ انیمیشن دنیا

سخنی با شما

اگر به تازگی آغاز به تماشای انیمه های مختلف نموده اید، پیشنهاد می کنیم حتما تماشای انیمه های گفته شده در این مقاله را نیز در برنامه خود بگنجانید. هر کدام از این ده انیمه از بهترین انیمه های تاریخ به شمار می فرایند و جذابیت های خاص خود را دارند. شما چه انیمه های دیگری را پیشنهاد می کنید؟ لطفا نظرات و پرسش های خود را درباره این مقاله با ما و دیگر مخاطبان وبلاگ گل یخ به اشتراک بگذارید. اگر به دنیای انیمیشن علاقه مندید پیشنهاد می کنیم درباره انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای پنهان که از محبوب ترین انیمیشن های 2019 شد در وبلاگ گل یخ بخوانید.

برگرفته از: reelrundown.com

منبع: setare.com

به "معرفی 10 انیمه از بهترین انیمه های تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 انیمه از بهترین انیمه های تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید