اکازیون به کارگردانی حماسه پارسا کلید خورد

به گزارش وبلاگ گل یخ، سریال اکازیون به کارگردانی حماسه پارسا در حالی در چابهار کلید خورد که در آن تعدادی از بچه ها کار هم حضور دارند.

اکازیون به کارگردانی حماسه پارسا کلید خورد

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ گل یخ به نقل از مشاور رسانه ای سریال، موضوع سریال اکازیون به کارگردانی حماسه پارسا که به تازگی کلید خورده است درباره تقابل خرده بزه های اجتماعی با مفاسد مالی کلان، بچه ها کار و منطقه ها محروم و معرفی طبیعت بکر و جاذبه های گردشگری استان سیستان و بلوچستان است۔

انتخاب بازیگران این پروژه از بین اساتید و هنرمندان حوزه تئاتر و بعلاوه برای توجه به استعداد های درخشان از میان جوانان مستعد و علاقه مند به هنر بازیگری اجرا شده است. علاوه بر این تعدادی از بچه ها کار هم در این سریال نقش آفرینی خواهند کرد.

قرار است تدوین این سریال به صورت همزمان انجام گیرد تا اکازیون به زودی در یکی از پلتفرم ها پخش گردد.

این سریال برای اولین بار در ایران با سیستم فیلمبرداری آنامورفیک جلوی دوربین رفته است.

به جای خلاصه داستان این سریال آمده است: در دنیایی که همه چیز و همه کس فروشی شده، قیمت خرید شما چند است؟!

حماسه پارسا، امیر دژاکام، بهار قاسمی، حسین پورکریم، لادن ژاوه وند، مهدی آگاهی، مجید پتکی، علیرضا مهران، شهاب خنجری و … هم بازیگران این سریال هستند.

عوامل اصلی این پروژه عبارتند از نویسنده و کارگردان: حماسه پارسا، مجری طرح: محمد گلشن، مدیر فیلمبرداری: اسماعیل نیسی، مدیر هنری: نیلوفر فتاحی، طراح گریم: مهرناز حسینعلی، آهنگسازان: افشین و آرش عزیزی، تدوین: امیر ادیب پرور، صدابردار: علیرضا نوین نژاد، صداگذار: حسین قورچیان، دستیار اول کارگردان: کسری ورقایی، برنامه ریز: مهسا فتحعلی، مدیر فراوری: مهدی ابراهیمی، بازیگردان: مهیار شیروانی، عکاس: پانیذ پارسا، مشاور رسانه ای: سیدرضا منتظری.

سود حاصل از این پروژه صرف امور مربوط به بچه ها کار خواهد شد۔

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اکازیون به کارگردانی حماسه پارسا کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکازیون به کارگردانی حماسه پارسا کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید