معروف ترین نمایشگاه های آمریکا ، نمایشگاه های جانوران و گیاهان آبزی

به گزارش وبلاگ گل یخ، اگر در پی یافتن زیباترین نمایشگاه های جانوران و گیاهان آبزی در آمریکا هستید تا از آن ها بازدید کنید، حتما این مقاله را مطالعه کنید. ما و همه متخصصان این کمپین اطلاع رسانی کار سختی را برای شما انجام داده ایم. بر اساس آنالیز هایی که ما انجام داده ایم و برطبق الگوریتمی که به دست آوردیم نمایشگاه های جانوران در آمریکا عنوان شدند. از ساحل غربی آمریکا گرفته تا کویر آریزونا و سواحل دریاچه میشیگان، 15 آکواریوم بزرگ و مناسب برای بچه ها و خانواده ها در ایالات متحده آمریکا برای گشت و گذار و کشف مکان های نو در سراسر کشور وجود دارد. ممکن است هزاران ماهی در دریا وجود داشته باشد اما فقط یک راه برای تماشا آن ها بدون رفتن به اقیانوس وجود دارد. گاهی اوقات نمایشگاه های گیاهان آبزی در آمریکا و معروف ترین نمایشگاه های آمریکا مانند یک باغ وحش می شوند و تجربه ای بسیار مجذوب کننده برای افراد به وجود می آورند.

معروف ترین نمایشگاه های آمریکا ، نمایشگاه های جانوران و گیاهان آبزی

نمایشگاه های جانوران در آمریکا : آکواریوم خلیج مونتری

در کنار اقیانوس آرام قرار گرفته است. آکواریوم خلیج مونتری ساحل طبیعی کالیفرنیا را بسیار برجسته می نماید. تنوعی غنی از زندگی دریایی در یک جنگل زراعی پهناور واقع شده است. وقتی که به این مکان می آیید احساس می کنید که واقعا در یک اقیانوس قرار گرفته اید. می توانید به این حیوانات دریایی غذا دهید بعلاوه اینجا یک مکان مجذوب نماینده و عالی و سرگرم نماینده برای بچه ها می باشند. بازدید از این مکان به عنوان یک سفر کامل می باشد زیرا برای شما انواع طرح های حفاظتی و پژوهشی را تأمین می نماید. برای صرفه جویی در زمان خود می توانید بلیط ها را از قبل رزرو کنید و یا در یک سفر یک روزه از سانفرانسیسکو و منظره ها آنجا که 17 مایل از این اکواریوم فاصله دارد، بازدید کنید. این مکان یکی از زیباترین نمایشگاه های جانوران و گیاهان آبزی در آمریکا می باشد.

نمایشگاه های گیاهان آبزی در آمریکا : آکواریوم جورجیا

این آکواریوم، بزرگترین آکواریوم در ایالات متحده آمریکا و جورجیا می باشد و دارای حدودا 10 میلیون گالن آب است. مردم عادی می توانند از هفت گالری آنجا که دارای بیش از 500 گونه از حیوانات دریایی از سراسر دنیا است بازدید نمایند. بعلاوه می توانند از تور دریایی و غواصی زیر آب نیز استفاده نمایند و یک سفر به یاد ماندنی داشته باشند. با رزرو بلیط از قبل در زمان خود صرفه جویی کنید بعلاوه می توانید از سیتی پس بهره ببرید و علاوه بر بلیط این آکواریوم، بلیط چهار جاذبه دیگر در آتلانتا را رزرو کنید و در هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایید.

نمایشگاه های گیاهان آبزی در آمریکا : سواحل و آکواریوم در باغ وحش کلمب

این آکواریوم نمایشگاهی از پنگوئن های هومبولت، نهنگ های دریایی کوچک، تپه های مرجانی است که در بالای باغ وحش کلمب و در پائول، اوهایو قرار گرفته است. این آکواریوم تمام استانداردهای دنیای را دارد و زیستگاه صدها حیوان دریایی از آمریکای شمالی، آسیا و منطقه ها قطبی است. این آکواریوم یکی از معروف ترین نمایشگاه های جانوران و گیاهان آبزی در آمریکا می باشد.

نمایشگاه های گیاهان آبزی در آمریکا : آکواریوم تنسی

آکواریوم تنسی در ساحل رودخانه تنسی واقع شده است. این رودخانه آب شیرین منطقه را تامین می نماید و این منطقه را به نمایشگاه متنوعی از حیوانات دریایی تبدیل نموده است. بازدید از این آکواریوم مانند بازدید از اقیانوس هند می باشد و هم دارای حیوانات دریایی آب شور و آب شیرین است و یکی از بزرگترین آکواریوم های ایالات متحده می باشد. با استفاده از تور گردشگری چاتنوگا می توانید از این نمایشگاه زیبا و حیوانات دریایی آن بازدید نمایید و یک تجربه بی نظیر را به دست آورید.

نمایشگاه های گیاهان آبزی در آمریکا : آکواریوم میستیک

در این آکواریوم حیواناتی مانند نهنگ های بلغاری وجود دارد و یکی از سه آکواریوم دنیا است که در دریای استلر واقع شده است. این آکواریوم یک نمایشگاه تخصصی از حیوانات دریایی می باشد و بسیار برای خانواده ها و بچه ها مجذوب نماینده می باشد. علاوه بر این، این آکواریوم به عنوان یک مرکز تحقیقاتی و حفاظتی برای یاری به حفاظت از حیوانات آبزی عمل می نماید.

معروف ترین نمایشگاه های آمریکا : مرکز مائویی اوشن

این مرکز در جزیره ای در اقیانوس آرام قرار گرفته است وبه بازدید نمایندگان اجازه می دهد تا تنوع غنی از حیات وحش بومی هاوایی را مشاهده نمایند. فضای این آکواریوم به میزان کافی کوچک و تعاملی است تا بچه ها و جوانان را سرگرم نگه دارد در عین حال به میزان کافی آموزنده می باشد. این مکان بر خلاف آکواریوم هایی که در سایر کشورها وجود دارد تمرکزش بر حیوانات بومی هاوایی می باشد. در نتیجه اینجا تبدیل به یک مکان منحصر به فرد گشته است. با رزرو بلیط این آکواریوم می توانید در حالیکه از همه بخش های آن بازدید می نمایید، در وقت خود نیز صرفه جویی نموده و می توانید از جاذبه های دیگر شهر نیز تماشا نمایید.

معروف ترین نمایشگاه های آمریکا : نمایشگاه های جانوران در آمریکا : آکواریوم ملی

از آکواریوم ملی در بالتیمور بازدید کنید تا ببینید که چرا این جاذبه توریستی برتر در استان مریلند و یک آکواریوم برتر در ایالات متحده است. این نمایشگاه یک نمایشگاه بی نظیر از دلفین ها وانواع ماهی ها می باشد و از بهترین نمایشگاه های جانوران و گیاهان آبزی در آمریکا می باشد.

معروف ترین نمایشگاه های آمریکا : آکواریوم سوزان و والتر اسکات در باغ وحش هنری

آکواریوم سوزان و والتر اسکات دارای چشم اندازی بی نظیر از اقیانوس می باشد و دارای انواع کوسه ها، صخره های مرجانی و پنگوئن های قطب جنوب است. این آکواریوم بخش بزرگی از باغ وحش هنری می باشد. این مکان نمایشگاهی از حیوانات دریایی در سراسر دنیا است.بعلاوه اینجا یک مکان بسیار سرگرم نماینده برای خانواده ها است.

نمایشگاه های جانوران در آمریکا : آکواریوم نیوپورت

آکواریوم نیوپورت در کنتاکی واقع شده است و معروف ترین انواع کوسه ها در این مکان وجود دارد. شما با بازدید از این آکواریوم یک تجربه هیجان انگیز را به دست می آورید بعلاوه بازتماشامایندگان می توانند از پنگوئن ها نیز تماشا نمایند و از آب و هوای فوق العاده اینجا نیز لذت ببرند.

آکواریوم شید

آکواریوم شید در شیکاگو علاوه بر آکواریوم، یک مرکز حفاظتی از محیط زیست دنیای و یک مکان تاریخی و زیبا است که دارای معماری بی نظیری می باشد. این آکواریوم در یک ساختمان زیبا در دریاچه میشیگان واقع شده است. اینجا دارای حیوانات دریایی مانند نهنگ بلغاری، دلفین ها و کوسه هاست. برای بازدید از این آکواریوم می توانید از تور گردشگری شیکاگو اکسپلورر بهره ببرید.

آکواریوم فلوریدا

برای رفتن به آکواریوم فلوریدا که در تامپا واقع شده است لباس شنای خود را با خود ببرید. این مکان یک منطقه عالی و دوست داشتنی برای بچه ها است. با بازدید از این مکان می توانید اطلاعاتی را درباره حیات وحش فلوریدا و بعلاوه نمایشگاه های تخصصی مانند زیستگاه ماداگاسکار، صخره های مرجانی و منطقه ها دیگر به دست آورید. برای صرفه جویی در زمان بلیط خود را از قبل رزرو نمایید.

آکواریوم ریپلی

ممکن است که باور نکنید که آکواریومی بزرگ در میان کوه های اسموکی وجود دارد ولی واقعا چنین چیزی واقعیت دارد. با پیاده روی در تونل متحرک این آکواریوم از حیوانات آنجا مانند کوسه ها بازدید نمایید. اینجا یک مکان تفریحی فوق العاده برای بچه ها می باشد.

آکواریوم وایکیکی

اجازه ندهید که میزان کوچک این آکواریوم شما را گول بزند. کیفیت این مکان بسیار بالا می باشد. این نمایشگاه شامل مزارع مرجانی، غارهای غول پیکر است بعلاوه اینجا دارای نمایشگاه ها تخصصی است که شامل حیوانات وحشی منحصر به فرد جزیره می باشد. یک روز کامل از سفر خود را به بازدید از این آکواریوم اختصاص دهید.

آکواریوم دنیای حیات وحش

ممکن است اینجا جز فهرست شما نباشد اما باغ وحش و آکواریوم دنیای حیات وحش در وسط صحرای آریزونا به عنوان یکی از بزرگترین آکواریوم های در ایالات متحده آمریکا می باشد. اینجا نمایشگاهی از حیوانات دریایی آب شیرین است. اینجا در کنار پارک سفری و زیستگاه کانگوروها قرار گرفته است.

نمایشگاه های گیاهان آبزی در آمریکا : آکواریوم سی لایف

این آکواریوم در یک فروشگاه قرار گرفته است و شامل حیواناتی مانند ستاره دریایی و انواع ماهی ها می باشد. به وسیله تونل های شیشه ای می توانید شاهد کوسه ها باشید. برای صرفه جویی در زمان بلیط خود را از قبل رزرو کنید.

منبع: همگردی

به "معروف ترین نمایشگاه های آمریکا ، نمایشگاه های جانوران و گیاهان آبزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معروف ترین نمایشگاه های آمریکا ، نمایشگاه های جانوران و گیاهان آبزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید