باغ موزه نگارستان تهران ، معرفی جاذبه های گردشگری تهران

به گزارش وبلاگ گل یخ، باغ موزه نگارستان تهران یکی از جاذبه های گردشگری تهران با معماری قدیمی می باشد. در این مطلب ما از تاریخچه این بنا زیبا، موزه، کافه ای که در آن قرار گرفته است و راه های دسترسی به این مکان برایتان خواهیم گفت. باغ موزه نگارستان یکی از اماکن دیدنی تهران، بناهای قدیمی و ارزشمندی ست که به دستور فتحعلی شاه قاجار ساخته شد. این بنا از نظر تاریخچه ، معماری و هنر به کار رفته در ساخت آن و هم از نظر موقعیت کنونی و آثاری که در موزه های آن وجود دارد ، دارای اهمیت زیادی است. در ادامه اما با خبرنگاران همراه باشید برای گشت و گذاری مجازی در این باغ ...

باغ موزه نگارستان تهران ، معرفی جاذبه های گردشگری تهران

معرفی باغ موزه نگارستان

در این باغ که یکی از اماکن تماشای تهران نیز محسوب می گردد، می توان از موزه مکتب کمال الملک تماشا کرد ، از خوردن صبحانه در کافه طهرون (تهران قدیم) و در محیطی با معماری زیبا که از حافظیه شیراز الهام گرفته ، شده استفاده کرد و از بناهای دیگری که در آن ها گالری و نمایشگاه های موقت برگزار می گردد، تماشا. از فضای آرامش بخش باغ هم معه معماری یک باغ ایرانی بی نظیر را دارد، لذت برد. درنهایت در فضای آرامش بخش این باغ می توانید برای مدتی هم که شده ، از شلوغی و هیاهوی شهر تهران به دور باشید. اگر به این باغ زیبا رفته اید، درادامه نظرات خود را با وبلاگ گل یخ و خوانندگان ما در میان بگذارید.

آدرس و اطلاعات بازدید

برای رفتن به باغ نگارستان راه آسانی پیش رو دارید. اگر شما تصمیم به استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید می توانید راحت از هرجای تهران به مقصد میدان بهارستان را با انواع وسایل نقلیه عمومی بهره ببرید و یا از مترو به ایستگاه بهارستان در خط 2 بروید. پس از خروج از مترو تابلوی راهنما به سمت باغ نگارستان، با رنگ نارنجی در خیابان دانشسرا، توجه شما را به خود جلب می نماید. به خیابان دانشسرا بروید و پس از حدود 5 دقیقه پیاده روی به باغ نگارستان می رسید. ورودی این مکان در میدان بهارستان، انتهای خیابان دانشسرا ،خیابان شریعتمداری واقع شده و مبلغ ورودی این مکان 3000 تومان به ازای هر نفر است.

منبع: همگردی

به "باغ موزه نگارستان تهران ، معرفی جاذبه های گردشگری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ موزه نگارستان تهران ، معرفی جاذبه های گردشگری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید