لوگوی رسمی فیلم بتمن مشخص شد؛ از سر گیری فیلمبرداری در سپتامبر

به گزارش وبلاگ گل یخ، مت ریوز نویسنده و کارگردان فیلم بتمن پیش از رویداد آنلاین گردهمایی هواداران دی سی (DC FanDome) از آرت ورک و لوگوی رسمی فیلم بتمن رونمایی کرد.

لوگوی رسمی فیلم بتمن مشخص شد؛ از سر گیری فیلمبرداری در سپتامبر

بتمن بی تردید از محبوب ترین ابرقهرمانان در دنیای کمیک ها، سینما و بازی های ویدیویی است. قهرمان سیاه پوشی که به همراه دشمن روانی و نامتعارفش جوکر تا به امروز چندین فیلم سینمایی دوست داشتنی و درخشان را تحویل سینمادوستان داده اند. پس از گذشت 8 سال از اکران فیلم شوالیه تاریکی برمی خیزد قرار است مت ریوز در سال 2021 بتمن جدیدی را به سینماها بیاورد که تفاوت های عمده ای با بتمن ساخته شده توسط کریستوفر نولان دارد. این فیلم جدید که احتمالا به یک سه گانه تبدیل خواهد شد، میخواهد بیشتر بر جنبه های کاراگاهی شوالیه تاریکی تمرکز کند و به جای کریستین بیل قرار است رابرت پتینسون را در نقش بتمن ببینیم.

چیزی تا شروع رویداد DC FanDome باقی نمانده و به همین خاطر مت ریوز از لوگوی رسمی فیلم بتمن رونمایی نموده است و در کنار آن یک آرت ورک زیبا هم از بتمن جدید در حساب توئیتری ریوز قرار گرفته است. (برای دیدن عکس ها در اندازه عظیم تر روی آن ها کلیک کنید.)

در وسط لوگوی بتمن و روی اسم فیلم شاهد یک خفاش کشیده با رنگی تیره هستیم. حق مالکیت این نماد خفاشی به تازگی توسط کمپانی برادران وارنر ثبت شده است. در گوشه سمت راست لوگو هم اسم دی سی را داریم و نکته خاص دیگری در لوگوی رسمی فیلم ریوز به چشم نمی خورد.

از زمانی که اعلام شد قرار است رابرت پتینسون نقش بتمن را در فیلم جدید بتمن برعهده داشته باشد، اختلاف نظرهای بسیاری میان هواداران این شخصیت شکل گرفت؛ زیرا عده ای او را اصلا بازیگر مناسب این نقش نمی دانند و بعضی دیگر از دوست داران بتمن، پتینسون را فردی مناسب برای به تصویر کشیدن یک بتمن جوان به شمار می آورند. هر چند کارنامه هنری پتینسون مثل کریستین بیل یا بن افلک یعنی بتمن های پیشین بسیار درخشان نیست، اما این بازیگر جوان هم طی سال های اخیر نقش آفرینی های درخشانی در فیلم هایی همچون اوقات خوش به کارگردانی بردران سفدی و انگاشته به کارگردانی کریستوفر نولان داشته است. آرت ورک (تصویر هنری) منتشر شده از سوی ریوز یک نمای قدی از بتمن جدید را نشان می دهد و ما می توانیم جزئیات لباس و فیزیک او را مشاهده کنیم.

البته انتخاب پتینسون به عنوان بتمن جدید به منزله کنار گذاشتن کامل افلک از ایفای نقش این ابرقهرمان نخواهد بود. افلک قرار است با فیلم اختصاصی فلش باری دیگر به کالبد شوالیه تاریکی بازگردد. فعلا نمی دانیم دی سی میخواهد بازیگران بتمن را چگونه مدیریت کند، اما حداقل تا دو سال آینده، شاهد دو بتمن متفاوت در فیلم های مشترک قهرمانان دی سی و آثار مستقل مربوط به این شخصیت خواهیم بود.

  • یک داستان کارآگاهی؛ بتمن جدید با هر آنچه قبلا دیده اید متفاوت است

مت ریوز قول داده است در جریان رویداد آنلاین پیش روی دی سی که در بامداد روز یکشنبه 2 شهریور برگزار خواهد شد، اطلاعات جدید و جالبی از بتمن را ببینیم و احتمالا نخستین تریلر رسمی از این فیلم منتشر گردد.

در انتهای بهار به دنبال همه گیری بیماری کرونا، فراوری و فیلم برداری بتمن همانند بیشتر فیلم و سریال های در حال ساخت متوقف شد؛ اما بر اساس اطلاعیه جدید تیم سازنده، در ماه سپتامبر (11 شهریور تا 10 مهر) فیلم برداری این اثر از سر گرفته می گردد.

فیلمبتمن برای اکران در 1 اکتبر 2021 (9 مهر 1400) برنامه ریزی شده است، اما ممکن است به دنبال وقفه ایجاد شده در فرایند فراوری آن، تاریخ انتشار این فیلم کمی با تأخیر روبرو گردد.

منبع: Collider

منبع: دیجیکالا مگ

به "لوگوی رسمی فیلم بتمن مشخص شد؛ از سر گیری فیلمبرداری در سپتامبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوگوی رسمی فیلم بتمن مشخص شد؛ از سر گیری فیلمبرداری در سپتامبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید