استارتاپ

کشاورزی دانش محور می تواند به تقویت امنیت غذایی کشور کمک کند

اولین رویداد ریورس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

1 خرداد 1401

تجربه واقعیت مجازی در ورزش های ماجراجویانه

همه ما ماجراجویی و ورزش های هیجان انگیز را دوست داریم. تکنولوژی واقعیت مجازی امکان این تجربه را برای همه ما فراهم خواهد نمود.

13 اسفند 1400

ایده های برتر کارآفرینی را در پردیس ویکند ارائه دهید

همزمان با هفته جهانی کارآفرینی رویداد آموزشی تجربی پردیس ویکند با هدف رشد ایده های خلاقانه دانشجویان و دانش آموزان در پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

15 آذر 1400

ورود هوش مصنوعی به حوزه آموزش

در سی و دومین رویداد دوشنبه های استارتاپی حوزه آموزشی 6 ایده ارائه شد.

9 آبان 1400

صادرات 50 محصول شرکت های عضو پارک فناوری پردیس به 22 کشور

به گزارش خبرنگاران، مهدی صفاری نیا در مراسم نوزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس که به صورت آنلاین در محل این پارک برگزار گشت، گزارش عملکرد پارک فناوری پردیس در سال 99 را ارائه کرد.

8 آبان 1400

تداوم برنامه توانمندسازی استارت آپ های فعال در حوزه فناوری نانو ، کرونا هم مانع فعالیت نشد! خبرنگاران

با وجود شیوع کرونا در سال 1399، برنامه توانمندسازی استارت آپ های فعال در حوزه فناوری نانو متوقف نشد و در آخرین روز های سال 99 استارت آپ ها از دستاورد ها و محصولات خود رونمایی کردند.

8 اردیبهشت 1400

پرشین دانلود منیجر نرم افزار مدیریت دانلود ایرانی

دکتر رضا حسینی زاده بنیانگذار چندین استارتاپ پیروز مبتنی بر وب و کسب و کار الکترونیک ، و بنیانگذار و ایده پرداز دانلود منیجر ایرانی (پرشین دانلود منیجر) برای اولین بار در ایران است. جرقه ایده این نرم افزار در سال 1393 خورده شد و بعد از تحلیل دقیق نیازمندی...

8 فروردین 1400

6 اقدام اشتباهی که خودروسازان بزرگ در سال 2020 مرتکب شدند

خودروسازان بزرگ از جمله جنرال موتورز، بی ام و، جیپ، کیا، تسلا و کادیلاک در سال 2020 اشتباهاتی انجام دادند که می تواند در بلندمدت صدمات زیادی به اعتبارشان وارد کند. در این مقاله به 6 اشتباه خودروسازان در سال 2020 می پردازیم.

11 بهمن 1399