تجربه واقعیت مجازی در ورزش های ماجراجویانه

به گزارش وبلاگ گل یخ، همه ما ماجراجویی و ورزش های هیجان انگیز را دوست داریم. تکنولوژی واقعیت مجازی امکان این تجربه را برای همه ما فراهم خواهد نمود.

تجربه واقعیت مجازی در ورزش های ماجراجویانه

واقعیت مجازی در ورزش های ماجراجویانه به وسیله جامپین هایتس (Jumpin Heights) برای اولین بار در هند در مشارکت با استودیوهای ناتو وی آر (NatuVR Studios)، یک کمپانی ساخت فیلم در دهلی و متخصص در فیلمسازی واقعیت مجازی آماده خلق یک تجربه هیجان انگیز، معرفی شده است.

بینندگان می توانند یک دید 360 درجه ای از پرش و تجربه ای کامل که در ویدئوی جامپین هایتس فراهم است، داشته باشند.

واقعیت مجازی برای اولین بار در یک سطح حرفه ای به هند آورده شده است و یک تجربه چشمگیر همراه با متون، ویرایش ها و موسیقی است که احساسی منحصر به فرد را برای بیننده فراهم می نماید.

نیهاریکا نیگام، مدیر تجاری توسعه در جامپین هایتس پس از تست ویدئوها و طراحی ها بیان کرد که بینندگان به صورت واقعی جیغ می زنند و نفس آن ها درست مانند زمانی که به صورت واقعی می پرند، بند می آید.

امکانات واقعیت مجازی با تکنولوژی مدرن، هیجان واقعی ورزش های ماجراجویانه را برای بینندگان به عنوان آینده ویدئوگرافی، فراهم می نماید.

وی از اینکه میان برندهای جهانی و بعلاوه اولین در هند است، بسیار مفتخر است. تجربه هیجان انگیز ورزش های ماجراجویانه به وسیله واقعیت مجازی جاذبه ای مهم و بینظیر برای هند خواهد بود. این تجربه را می توانید در خانه و یا اداره خود به سادگی داشته باشید.

آکشی راهجا، مدیر خلاقیت و رییس استارت آپ استودیوهای ناتو وی آر می گوید که محتوای جامپین هایتس در حال توسعه است تا مردم بتوانند به آسانی به وسیله ویدئو در تلفن هایشان، لبتاپ هایشان و البته هدست های واقعیتهای مجازی، تجربه هیجان انگیزی داشته باشند.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com

به "تجربه واقعیت مجازی در ورزش های ماجراجویانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه واقعیت مجازی در ورزش های ماجراجویانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید