کشاورزی دانش محور می تواند به تقویت امنیت غذایی کشور کمک کند

به گزارش وبلاگ گل یخ، اولین رویداد ریورس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در حوزه کشاورزی و امنیت غذایی با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

کشاورزی دانش محور می تواند به تقویت امنیت غذایی کشور کمک کند

به گزارش خبرنگار اقتصادی وبلاگ گل یخ و به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص)، اولین رویداد نوآوری های امنیت غذایی، روز یکشنبه (15 اسفندماه)، با حضور هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و استارتاپ ها و فعالین این حوزه در بخش های زیست دریا، گلخانه ها و بذر در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار گشت.

در این رویداد که با هدف هم افزایی و ارائه راه حل های نوآورانه به منظور حل مسائل گلوگاهی کشور در بخش های مذکور برگزار گشت بر استفاده حداکثری از منابع و فرصت های کشاورزی از طریق کشاورزی پایدار در جهت ارتقاء و تضمین امنیت غذایی کشور تأکید گشت.

مدیرعامل هلدینگ نیرو قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در این رویداد گفت: کشاورزی دانش محور می تواند با بهره گیری از ظرفیت های موجود، نظام و نتایج اجرایی بخش کشاورزی را به سمت دستیابی به عملکرد مؤثرتر سوق دهد و از این رهگذر به تقویت امنیت غذایی کشور کمک کند.

محمد رستمی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به عنوان یکی از بازو های اجرایی دولت های مختلف، ذیل مأموریت های سازمانی خود با ورود مقتدرانه به این حوزه درصدد رفع موانع گلوگاهی کشور و پاسخ گویی به نیاز های داخلی از طریق کشاورزی دانش محور و انجام فعالیت های دانش بنیان می باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کشاورزی دانش محور می تواند به تقویت امنیت غذایی کشور کمک کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشاورزی دانش محور می تواند به تقویت امنیت غذایی کشور کمک کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید