کتاب فروشیهوپا شعبه قبا افتتاح شد

به گزارش وبلاگ گل یخ، آیین افتتاح کتاب فروشی هوپا شعبه قبا امروز چهارشنبه(19 آذرماه) با حضور سید علیرضا فاطمیان پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران؛ سعید صدراییان،، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران؛ حسین صفری، معاون اقتصاد و فرهنگ موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران؛ رجبعلی سالاریان، مدیر روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران؛ مهدی محمدی، رئیس فرهنگسرای رسانه؛ حمید نورشمسی و محمدجواد شاه قلی مدیران کتاب فروشی هوپا برگزار گردید.

کتاب فروشیهوپا شعبه قبا افتتاح شد

حمید نورشمسی، مدیر کتاب فروشی هوپا، با اشاره به اینکه متراژ کتاب فروشی 200 متر است، اعلام کرد: 9 هزار جلد کتاب در همه موضوعات، برای گروه های سنی مختلف، چیدمان شده است. کنار کتاب، کالاهای فرهنگی دیگری از جمله اسباب بازی، بازی های فکری، اکسسواری و لوازم التحریر با تاکید بر فراوریات ایرانی در این کتاب فروشی عرضه شده است.

وی درباره ایده ایجاد گالری قبا در کتاب فروشی هوپا و حمایت از تصویرگران ایرانی مطرح نمود: گالری قبا، امکانی است برای هنرمندان ایرانی تا بتوانند آثار خود را از فراوری به مصرف در این مکان عرضه نمایند. نخستین نمایشگاه نیز، نمایشگاه منتخب تصویرگران کودک و نوجوان است که هفت اثر از هفت تصویرگر خوب کشور، در این نمایشگاه به مدت دو ماه عرضه شده است. بعد از فروش آثار و پرداخت عواید آن به هنرمند صاحب اثر، آثار جدید پس از دوماه جایگزین خواهد شد.

به گفته مدیر کتاب فروشی هوپا، کتاب های کتاب فروشی به صورت موضوعی در حوزه بزرگسال و به صورت تقسیم بندی سنی در حوزه کودک و نوجوان چیدمان شده است.

محمدجواد شاه قلی، مدیر دیگر این کتاب فروشی اعلام کرد: این کتا بفروشی، چهارمین شعبه کتاب فروشی هوپا، شعبه قبا است که بخش های مختلف کالاهای فرهنگی را با جامعیت برای علاقه مندان عرضه نموده است.

شاه قلی درباره فعالیت های فرهنگی جنبی هوپا گفت: با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت برپایی اجتماعات، فعالیت های فرهنگی جنبی کتاب فروشی هوپا همچون رونمایی از کتاب، جلسات و نشست های آموزشی کتابخوانی، پیشنهاد معرفی کتاب و... از هفته آینده به صورت آنلاین و مجازی به وسیله پلت فرم اینستاگرام، برگزار خواهد شد؛ همچنین در فضای باز روبه روی کتاب فروشی، نشست های کتاب محوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز برگزار برپا خواهد شد.

وی ادامه داد: در بخش فروش کتاب و دیگر محصولات فرهنگی، کتاب فروشی هوپا، فروش مجازی را برای همه محصولات با درصدی تخفیف درنظر گرفته است تا مردم در خانه بمانند و کالاهای خود را تلفنی و آنلاین سفارش بدهند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "کتاب فروشیهوپا شعبه قبا افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب فروشیهوپا شعبه قبا افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید