خبرنگاران تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

به گزارش وبلاگ گل یخ، کرج - خبرنگاران - روزنامه های پیغام آشنا، پیغام سپیدار، سپهر ایرانیان و روزنامه استانی اقتصاد البرز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده مهمترین مطالب روز سه شنبه سی یکم خود را را به موضوع های اجتماعی، مالی، سیاسی و فرهنگی اختصاص دادند.

خبرنگاران تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

روزنامه سپهر ایرانیان تیتر نخست شماره یک هزار و 23 خود را به ملاقات رییس جمهوری با جمعی از خیرین اختصاص داد و نوشت: تاکید رییس جمهوری بر مشارکت مردم در حل مسائل جامعه.

رییس جمهوری گفت: بدون اینکه مردم در صحنه مسائل جامعه حضور فعال پیدا کند، مسائل کشور حل و فصل نخواهد شد.

شروع تزریق یک میلیون دز واکسن کرونا، موافق فرسایشی شدن گفتگوهای وین نیستیم، ادامه شکنجه زندانیان در زندان های رژیم آل خلیفه، مالیات خانه های خالی دردی دوا نمی کند، ساخت وساز کنید، افزایش اجاره بهای مسکن در نقاط شهری و پالت فایرز ممکن است قاچاق وارد کشور شده باشد از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه استانی اقتصاد البرز نیز در تیتر نخست شماره 161 خود به سفر یک روزه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرک صنعتی اشتهارد پرداخت و نوشت: یک هزار و 600 واحد فراوریی راکد کشور به چرخه فراوری باز می گردند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: سال جاری حدود یک هزار و 600 واحد فراوریی و صنعتی کشور که به علل مختلف راکد و یا زیر ظرفیت کار می نمایند به چرخه فراوری بازخواهند گشت.

برگزاری رزمایش یاری های مومناه رمضان در 9 قالب، کاهش هشت درصدی ذخیره سد طالقان، تکلیف پروژه میدان جمهوری معین شد، بودجه 1400 شهرداری فردیس بالاخره مصوب شد و صنایع نساجی، پوشاکو چرم جهش 2 برابری فراوری را تجربه کردند از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

پیغام سپیدار دیگر روزنامه البرزی نیز در تیتر نخست خود به کم آبی در البرز پرداخت و نوشت: هشدار جدی کم آبی البرز

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت: در استان با 33 درصد کاهش بارش روبرو هستیم و ذخیره سد طالقان نیز هشت درصد نسبت به سال گذشته کاهش دارد.

بازگشت یک هزار و 557 واحد راکد سال گذشته به چرخه فراوری، برگزاری جشنواره گل ها در دامنه البرز جنوبی، برگزاری مراسم درآرامستان بهشت سکینه(س) همچنان ممنوع است، سدهای تهران 31 میلیون متر مکعب آب کم دارند و فراوری محصولات کشاورزی با آب فاضلاب در البرز از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه پیغام آشنا در تیتر نخست شماره یک هزار و 826 خود به بهره برداری از تونل البرز اختصاص داد و نوشت: کارگران بی وقفه کار می نمایند، بهره برداری از تونل البرز آزاد راه تهران- شمال تا خاتمه خرداد ماه

مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زری بناهای حمل و نقل کشور گفت: ساخت قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال، فعال ترین پروژه عمرانی کشور است و به هیچ وجه تعلل کار در این پروژه نداریم.

رهبر انقلاب: سردار حجازی در مسوولیت های بزرک سپاه سربلند و پیروز بود، مرگ و میر کرونایی بار دیگر در البرز رکورد زد، فراوری محصولات کشاورزی در البرز با استفاده از فاضلاب، کشتی آزاد ایران با سه طلا، سه نقره و 2 برنز قهرمان آسیا شد و پیشرفت هایی در وین داریم از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

از مجموع 181 رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، 97 رسانه شامل هفت روزنامه، 16 هفته نامه، پنج دوهفته نامه، 25 ماهنامه، پنج دوماهنامه، 34 فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می گردد.

استان البرز همچنین دارای 66 پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه هفته نامه، 6 ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد 2فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید