پروژه شهرک فناوری اطلاعات استان قم مشخص تکلیف شود

به گزارش وبلاگ گل یخ، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم گفت: تامین زیرساخت و زمین مورد نیاز برای شهرک فناوری اطلاعات باید پیگیری و مشخص تکلیف شود.

پروژه شهرک فناوری اطلاعات استان قم مشخص تکلیف شود

ابوالفضل خاکی در چهل و هشتمین نشست گفت و گوی بخش خصوصی و دولت که در سالن کرامت استانداری قم برگزار گشت، با اشاره به بی تکلیفی 14 ساله پروژه شهرک فناوری اطلاعات در استان گفت: موضوع شهرک فناوری اطلاعات از سال 88 شروع شد و با پیگیری هایی که صورت گرفت زمین هایی برای این امر اختصاص داده شد و اجرای عملیات ساخت و ساز این شهرک هم شروع شد، اما با گذشت بیش از 14 سال هنوز به دلیل عدم وجود راه دسترسی و همچنین بحث حقوقی بین راه و شهرسازی و شرکت شهرک های استان واگذاری زمین انجام نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم گفت: در زمان مدیرکل سابق راه و شهرسازی کاری صورت نگرفته است و اکنون ما تاکید بر اجرای مطلوب این توافق داریم چراکه این شهرک، سرمایه ای است که راکد مانده و با گذشت زمان هم فرسوده شده است درحالی که به دلیل نزدیکی با مرکز اهمیت ویژه ای دارد.

خاطرنشان می شود، شهرک فناوری اطلاعات استان قم در نزدیکی اتوبان قم - تهران قرار گرفته است که با گذشت 14 سال از تصمیم راه اندازی شهرک و وعده های چند مقام ارشد استانی هنوز تکلیف آن نامشخص است.

وبلاگ گل یخ . قم . قم

وبلاگ گل یخ قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پروژه شهرک فناوری اطلاعات استان قم مشخص تکلیف شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه شهرک فناوری اطلاعات استان قم مشخص تکلیف شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید