پاکدل: در شوک لغو مسابقات جوانان آسیا هستیم، آنهایی که فدراسیون را زدند به خودشان بیایند

به گزارش وبلاگ گل یخ، رئیس فدراسیون هندبال در واکنش به لغو مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا، توضیحاتی ارائه کرد.

پاکدل: در شوک لغو مسابقات جوانان آسیا هستیم، آنهایی که فدراسیون را زدند به خودشان بیایند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ گل یخ، علیرضا پاکدل درباره لغو مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا گفت: ظاهراً از کنفدراسیون هندبال آسیا نامه ای درباره لغو مسابقات ارسال و احتمالاً مسابقات لغو شده است. اگر مسابقات دنیای هم لغو شده باشد، رقابت های قهرمانی آسیا نیز برگزار نمی گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: 12 مرحله اردو داشتیم و یکی از آماده ترین تیم های جوانان چند سال اخیر بودیم. بیش از 13 بازی تدارکاتی برگزار کردیم و در حال حاضر دو بازی بین المللی در یزد در برنامه ماست. کنفدراسیون هندبال آسیا زمانی که سیدبندی مسابقات را اعلام نمود، متوجه شدیم ژاپن و چین تایپه در این رویداد حضور ندارند و ما شانس دنیای شدن و مدال را داشتیم.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: ابتدای کار کرونا جلوی ما گرفت، اما خیلی زود تمرینات را آغاز کردیم. برای بازیکنانم که نسل خوبی هستند بسیار ناراحتم، چرا که در اردو به صورت فشرده شرکت کردند و در لیگ نیز حضور داشتند. به خاطر تیم جوانان، لیگ را زود تمام کردیم و ناراحت هستم که یک رویداد عظیم را بازیکنان از دست دادند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با لغو مسابقات، تورنمنت یزد ادامه می یابد، گفت: تورنمنت یزد را تمام می کنیم. برگزاری این تورنمنت کار عظیمی بود و در این شرایط تنها رشته ای بودیم که تورنمنت بین المللی برکزار کردیم. هیئت و اداره کل یزد و وزارت امور خارجه کوشش کردند تا این رقابت برگزار گردد و تورنمنت را تمام می کنیم.

پاکدل یادآوری کرد: برای نوجوانان هم 14 اردو برگزار کردیم. هنوز در شوک هستیم، اما شرایط دنیا و آسیا اقتضا می کرد این تصمیم گرفته گردد. آنهایی که سر لغو میزبانی ایران شیطنت کردند و فدراسیون را زدند، امروز باید به خودشان بیایند و به هوش باشند. اگر هم میزبان بودیم باز هم این مسابقات لغو می شد. اگر امروز میزبان بودیم کلی هزینه نموده بودیم و به لحاظ اقتصادی هم به ضررمان بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ گل یخ بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ گل یخ بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پاکدل: در شوک لغو مسابقات جوانان آسیا هستیم، آنهایی که فدراسیون را زدند به خودشان بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: در شوک لغو مسابقات جوانان آسیا هستیم، آنهایی که فدراسیون را زدند به خودشان بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید