مکان های تفریحی محمودآباد کجاست؟

به گزارش وبلاگ گل یخ، درست است که محمودآباد به نسبت دیگر شهرهای شمال قدمت چندانی ندارد. ولی از جمله شهرهای ساحلی محبوب، نه تنها مازندران، که شمال کشور محسوب می گردد. محمودآباد که اقتصادش برپایه ماهیگیری، برنج کاری و کشاورزی می چرخد، با نور در غرب، آمل در جنوب و فریدون کنار و بابلسر در شرق هم مرز است. و علاوه بر ساحل زیبای سرخ رود که مهم ترین جاذبه گردشگری آن است، مکان های تفریحی زیادی دارد. در این پست درباره مکان های تفریحی محمودآباد، از جمله سرزمین رویاهای محمودآباد نوشته ایم.

مکان های تفریحی محمودآباد کجاست؟

تا دوره ناصری خبری از شهری به نام محمودآباد نبود تا اینکه حاج محمدحسن خان اصفهانی، پدر محمدحسین امین الضرب، تاجار معروف دوره قاجار، دست به کار ساخت شهر شد. محمودآباد در ابتدا تنها مسجد، بندر، ساختمان های مسکونی و راه آهن داشت. تا آنکه در سال 1308 و پس از آن مجددا اصلاح و بخش های جدیدی به آن افزوده شد.

سرزمین رویاها محمودآباد، از پرطرفدارترین مکان های سرگرمیی محمودآباد

از مدرن ترین و مجهزترین شهربازی های شمال، سرزمین رویاهای محمود آباد است. سرزمین رویاها یا پلاژ خط آهی، مناسب ترین ساحل محمودآباد برای شنا و خوشگذرانی است. چرا؟ چون تمام امکانات را یکجا دارد و برای هرکدام لازم نیست به جاهای دیگر بروید.

این پارک ساحلی با داشتن شهربازی، آلاچیق، قایق سواری و سفره خانه سنتی و رستوران هایی که در اطرافش است، میتواند لحظات خوبی را برایتان رقم بزند و هر آدم بد سفر و بی حوصله ای را سر ذوق آورد.

طرح سالم سازی دریا در این ناحیه صورت گرفته و پلاژ مخصوص زنانه و مردانه هم دارد. شهربازی سرزمین رویاها در 4 هکتار بازی های متنوعی دارد و چه دلتان بازی های آرام مثل قطار بخواهد، چه دلتان بازی های مهیجی مثل سقوط آزاد، پاندول،سفینه فضایی و سرسره چرخان امکاناتش در شهربازی سرزمین رویاها فراهم است و سینمای 6 بعدی هم کامل کننده این امکانات است.

آدرس: 5 کیلومتری محمود آباد به سمت فریدونکنار

برترین رستوران های مازندران

پارک های محمودآباد، جایی برای سرگرمی و خوشگذرانی

محمودآباد، چهار پارک به نام های ملت، مرکزی، لاله و طاهباز دارد که بیشترشان شهربازی دارند و طرح سالم سازی دریا هم در آنها اجرا شده است. از اینها که بگذریم پارک ساحلی شهرداری محمود آباد نیز یکی از اماکن سرگرمیی این شهر است،. هم شهربازی دارد و هم کافی شاپ، هم فضای سبزی که می توان روی چمن هایش ولو شد و هم دریای به نسبت تمیزی که می توان در آبش شنا کرد.

آدرس: سه راه محمود آباد

روستا و آبگرم لاویج، روستایی پر از جاذبه

در سفرتان به محمودآباد اگر خواستید فقط در کنار ساحل نباشید و گشتی هم در طبیعت اطراف بزنید، می توانید راه ده لاویج را در پیش بگیرید. ده لاویج 57 کیلومتر با محمودآباد فاصله دارد و در راستا نور است. لاویج، علاوه بر آب و هوای مطبوع و خنکش، پوشیده از جنگل های راش است.

چه خوب که بدانید جنگل های راش این ناحیه از جنگل های هیرکانی محسوب می گردد. و میلیون ها سال قدمت دارند. آنچه این ناحیه را به منطقه ای توریستی تبدیل نموده جاذبه های بی شمارش است.

در ابتدای جاده آسفالتی لاویج در محور چمستان به آمل، در 15 کیلومتری روستای لاویج، جنگل و چشمه کشپل از تفرجگاه هاى منطقه لاویج است که در نوع خود بی همتاست. منطقه ای جنگلی و پردارو درخت که می توان زیر سایه درختانش دقایقی به آرامش رسید.

بعلاوه این ناحیه را به آب گرمش که از خواص درمانی برخوردار است. و گرفتاران به پادرد و کمردرد به امید بهبود به نردیکش میروند نیز می شناسند. بعد از گذر از آب گرم لاویج، با حداقل ده دقیقه پیاده روی، می توانید از فیل سنگی این منطقه هم که بر اثر فرسایش ایجاد شده تماشا کنید.

در این منطقه علاوه بر این ها آبشار زیبایی هم هست و البته عسل فرد اعلای لاویج که نباید از خیر خریدنش گذشت. در لاویج اگر خواستید غذا بخورید رستوران آلاچیق را بهتان پیشنهاد می کنیم که هم غذاهایش خوب است و هم فضای دنجی دارد.

برای رزرو هتل های محمود آباد این صفحه را ببینید. بعلاوه با رفتن به صفحه اصلی وبلاگ گل یخ تریپ، می توانید رزرو هتل در دیگر شهرها را هم به راحتی انجام دهید.

منبع: اسنپ تریپ

به "مکان های تفریحی محمودآباد کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های تفریحی محمودآباد کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید