موزه منحصر به فرد سه بعدی در فیلیپین

به گزارش وبلاگ گل یخ، همه موزه ها به عنوان مراکز فرهنگی که ما را بیش از پیش با فرهنگ، تمدن، تاریخ و هنر کشور های مختلف جهان آشنا می کنند، جذاب و دیدنی هستند، اما برخی از موزه ها با مشخصات منحصر به فرد جذابیت بیشتری دارند به عنوان مثال ممکن است شما هم مانند من برخی از مواقع دوست داشته باشید در طبیعتی زیبایی قدم بزنید. یکی از موزه های فیلیپین با بهره گیری از تکنولوژی تصاویر 3 بعدی به نوعی فرصت تجربه ای جدید را برای بازدیدکنندگانش ایجاد کرده است. این موزه با نام موزه هنر در جزیره شناخته می شود.

موزه منحصر به فرد سه بعدی در فیلیپین

موزه هنر در جزیره که در ماه دسامبر 2014 افتتاح شد،بزرگترین موزه هنری سه بعدی آسیاست. بازدیدکنندگان این موزه ملزم به رعایت برخی از قوانین معین شده برای بازدید از موزه ها نیستند. آنها به راحتی می توانند به آثار هنری واقع در موزه نزدیک شوند و به گونه ای با آن تصاویر تعامل برقرار کنند که گویی بخشی از اثر هنری هستند، آنها می توانند هر تعداد عکس که می خواهند با آثار قرار گرفته در موزه هنر در جزیره بگیرند. این امکان، تجربه ای فراموش نشدنی برای بازدیدکنندگان این موزه به حساب می آید.

موزه هنر در جزیره بیشتر از 200 نقاشی سه بعدی را در خود جای داده است؛ مکانی که این موزه در آن واقع شده پیش از این یک ایستگاه اتوبوس بوده است.

باشگاه وبلاگ گل یخ

منبع: گردشبان

به "موزه منحصر به فرد سه بعدی در فیلیپین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه منحصر به فرد سه بعدی در فیلیپین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید