مصلی عظیم پایتخت حوزه اصلی کنکور تهرانی ها

به گزارش وبلاگ گل یخ، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از میزبانی چهار روزه مصلی امام خمینی (ره) تهران برای برگزاری کنکور سراسری اطلاع داد.

مصلی عظیم پایتخت حوزه اصلی کنکور تهرانی ها

به گزارش ایرنا، فاطمه زرین آمیزی روز یکشنبه با اشاره به تازه ترین تمهیدات در نظر گرفته شده برای کنکور سراسری که انتها هفته جاری برگزار می گردد، گفت: مصلی تهران به عنوان یکی از حوزه های امتحانی اصلی در طول این چهار روز میزبان کنکوری ها می گردد.

وی اضافه نمود: هماهنگی ها برای استفاده از مصلی و استادیوم های سایر شهرستان ها ادامه دارد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: سال جاری تعداد حوزه های امتحانی کنکور سراسری به دلیل شیوع ویروس کرونا در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

وی درباره این آمار گفت: سال گذشته تعداد حوزه های امتحانی اصلی 518 بود، اما سال جاری این میزان به 773 حوزه در 392 شهر اصلی رسیده است.

زرین آمیزی تاکید نمود: این سازمان در کوشش برای افزایش تعداد حوزه های امتحانی است و مصلی و استادیوم ها نیز به عدد 773 حوزه امتحانی اضافه نموده می گردد.

به گفته این مقام مسئول سازمان سنجش، تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور 99 در 392 شهر کشور در حال اجرا است.

وی درباره زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری یادآور شد: این مهلت از سه شنبه 28 مردادماه شروع می گردد و تمام یک میلیون و 393 هزار و 233 داوطلب باید علاوه بر کارت اصلی امتحان، کارت امتحانی گروه های آزمایشی هنر و زبان را هم در صورت اعلام علاقه مندی، دریافت نمایند.

کنکور 99 روز های 29 مرداد تا اول شهریورماه برگزار می گردد. این آزمون 60 داوطلب کرونایی دارد.

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز گذشته به ایرنا اعلام نمود که فاصله گذاری اجتماعی کنکور از یک متر و 60 سانتیمتر به یک متر و 80 سانتیمتر افزایش یافته است.

منبع: فرارو

به "مصلی عظیم پایتخت حوزه اصلی کنکور تهرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصلی عظیم پایتخت حوزه اصلی کنکور تهرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید