فرصت استخدام در بانک ملت برای رده شغلی بانکدار

به گزارش وبلاگ گل یخ، فرصت استخدام در بانک ملت ایجاد شده است؛ این بانک، به منظور بهبود خدمات اقتصادی و بانکی به مشتریان و مطابق با ضوابط و آئین نامه استخدامی بانک ها، در استان بوشهر نیروی نو می پذیرد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

فرصت استخدام در بانک ملت برای رده شغلی بانکدار

بانک ملت در رده شغلی بانکدار از واجدین شرایط دعوت به کار نموده است و متقاضیانی که در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت، علوم اقتصادی، آمار، ریاضی، بانکداری، حسابداری و مهندسی صنایع تحصیل نموده اند می توانند شانس خود را با ثبت نام در سایت بانک ملت به نشانی www.bankmellat.ir امتحان نمایند.

برترین فرصت های شغلی حوزه اقتصادی و حسابداری را ببینید

بندر کنگان، بندر عسلویه، جم و بندر دیر از جمله شهرهایی هستند که احتیاج به بانکدار دارند و افراد باید متولد شهر موردتقاضا باشند و حداقل 2 سال در آن شهر در مقاطع ابتدایی، هدایت یا دبیرستان تحصیل نموده باشند.

داشتن سابقه پرداخت حق بیمه بابت کار در شهر مذکور برای حداقل یک سال به صورت پیوسته یا 2 سال به صورت متناوب و سکونت در شهر مذکور در یک سال منتهی به تاریخ 1400/10/30، از جمله شرایط مورداحتیاج برای بهره مندی از فرصت استخدام در بانک ملت استان بوشهر است.

منبع: بلاگ دیوار

به "فرصت استخدام در بانک ملت برای رده شغلی بانکدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت استخدام در بانک ملت برای رده شغلی بانکدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید