غرق شدگی دو نفر در فارس، یک نفر فوت شد

به گزارش وبلاگ گل یخ، خبرنگاران/فارس رئیس اورژانس فارس از غرق شدگی دو نفر در استان اطلاع داد و گفت: متاسفانه یک نفر جان باخت و یک کودک 8 ساله هم به مراکز درمانی انتقال داده شد.

غرق شدگی دو نفر در فارس، یک نفر فوت شد

محمدجواد مرادیان شامگاه آدینه دوم مهرماه به وبلاگ گل یخ گفت: گزارش غرق شدن یک نفر در ساعت 13 و 50 دقیقه در روستای جمالی منطقه کوهمره سرخی (روستای جمالی-داخل باغ) به اورژانس اعلام شد.

مرادیان اظهار داشت: پس از اعلام این حادثه، یک واحد امدادی به محل اعزام شد، اما متاسفانه فرد غرق شده در دم جان باخته بود.

او بعلاوه به غرق شدن یک کودک 8 ساله هم اشاره و اسم کرد: این حادثه ساعت 15 و 57 دقیقه امروز به مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و یک واحد امدادی به محل اعزام و مصدوم را به بیمارستان نمازی شیراز منتقل کردند.

مرادیان یادآور شد که از ابتدای سال جاری 57 مورد غرق شدگی به سامانه اورژانس استان گزارش شده که از تعداد افرادی که دچار غرق شدگی شدند 6 نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و 27 نفر به مراکز درمانی فارس برای دریافت خدمات پزشکی اعزام شدند و متاسفانه 22 نفر جان باختند.

رئیس مرکز اورژانس فارس از مردم خواست تا همیشه از شنا کردن در داخل استخرها، سدها و دیگر مکان هایی که بدون هرگونه حفاظ ایمنی و نجات غریق هستند، خودداری نموده و پس از فراگیری فن شنا تنها در مکان های استاندارد شنا نمایند تا هرگز شاهد چنین حوادث ناگواری در سطح جامعه نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "غرق شدگی دو نفر در فارس، یک نفر فوت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غرق شدگی دو نفر در فارس، یک نفر فوت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید