خوشگذرانی در سفرهای تابستانی ایران

به گزارش وبلاگ گل یخ، فصل تابستان فرا رسیده و بسیاری از خانواده های ایرانی تصمیم به به سفر کردن به شهرهای مختلف کشور را می گیرند. از بندرعباس و بوشهر و جزایر بینظیر کیش و قشم گرفته تا شیراز و اصفهان و مازندران و مشهد و ... هرچه از شهرهای و جزایر زیبای کشورمان بگوییم تمام شدنی نیست. اما سوالی که در این میان مطرح می گردد اینست که به هرکجا سفر کردیم در کدام هتل و اقامتگاه بمانیم. برای سرگرمی و خوشگذرانی به کجاها سر بزنیم و از همه مهمتر در کدام رستوران ها طعم لذیذ غذاهای محلی و سنتی کشورمان را بچشیم. سعی میکنیم تا حدی پاسخ این سوالات را در اختیار شما بگذاریم و مابقی را به عهده خوتان میگذاریم. البته شما را رها نخواهیم کرد. راهی را پیش رویتان خواهیم گذاشت تا هیچ چیز را از قلم نیاندازید.

خوشگذرانی در سفرهای تابستانی ایران

از این مرکز فرهنگی آغاز میکنیم. باغ فرهنگی تفریحی فدک یکی از باغ های زیبا و سرسبز اصفهان است که میتوانید ساعت ها از اوقات خود را در آن سپری کنید. این باغ محل مناسبی برای کمپینگ و سفرهای کم هزینه در اصفهان است. وجود دریاچه مصنوعی، کتابخانه و سالن مطالعه و بعلاوه زمین های ورزشی، زمین اسکیت و زمین بازی بچه ها، این باغ را یکی از مراکز بسیار خوب برای سپری کردن اوقات در اصفان بدل نموده است.

و اما مجموعه غذایی فودلند اصفهان. مجموعه ای که در آن میتوانید انواع و اقسام غذاها را پیدا کنید و نوش جان کنید. پر از رستوران ها و کافه های خوب و خوش نام نظیر رستوران شاندیز و کافه سبز. از فست و فود گرفته تا غذاهای سنتی و پلویی و حتی غذاهای ایتالایی.

کیش سرزمین بازی های آبی است. چطور است که کمی غواصی یاد بگیریم و در اعماق خلیج فارس از نزدیک به تماشای موجودات آبزی بپردازیم. مدرسه غواصی تراول دایوینگ در کیش همه امکانات را بهمراه آموزش برای شما مهیا میکند. بعد از یه غواصی مفصل و کلی فعالیت و هیجان میرسیم به یک ناهار خوشمزه و پرکالری و البته ارزان. یه کباب چرب و لذیذ با گوشت تازه. ما رستوران بختیاری کیش را به شما پیشنهاد میکنیم.

ادامه بحث را با یکی از شهرهای مذهبی و فرهنگی کشورمان یعنی مشهد مقدس پیش ببریم. اگر به مشهد رفتید یکی از اقامتگاه های خوب این شهر که میتوند میزبانی پرخاطره ای را برای شما رغم بزند هتل حمزه سید الشهدا میباشد. پرسنلی گرم و صمیمی. محیطی آرام و تمیز و قیمت های مناسب برای غذا و اجاره اتاق از وجوه تمایز این هتل میباشد. حالا که در همچین جای مناسبی اقامت میکنید خوب است سری به فروشگاه پردیس کتاب مشهد هم بزنید، یک کتاب خوب تهیه کنید و در اوقات فراغت تان کمی لذت خواندن یک کتاب خوب در یک محیط آرام را تجربه کنید.

و در نهایت پیشنهادی که برایتان داریم اینست که در سایت دانرو، بزرگترین راهنمای شهری آدرس و شماره تلفن بسیاری از مراکز تفریحی، فرهنگی، گردشگری، رستوران ها و هر چه برای سفر به آن احتیاج دارید را جستجو نموده تا جایی را از دست ندهید.

منبع: همگردی

به "خوشگذرانی در سفرهای تابستانی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشگذرانی در سفرهای تابستانی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید