سرمربی ولز: قرار ندادن بیل در ترکیب کار دشواری است

به گزارش وبلاگ گل یخ، تیم ملی ولز در دومین دیدارش در جام جهانی 2022 قطر باید فردا برابر تیم ملی ایران قرار بگیرد.

سرمربی ولز: قرار ندادن بیل در ترکیب کار دشواری است

رابی پیج در نشست خبری پیش از این بازی در پاسخ به سوالی درباره شرایط بازیکنان گفت: چند نفر از بازیکنان ما پس از بازی با آمریکا بسیار خسته بودند. برخی از آن ها در این بازی دچار گرفتگی از ناحیه ماهیچه شدند. جو آلن امروز تست آمادگی داد و حالا برای بازی آماده است. درباره او تصمیم نهایی را خواهیم گرفت، اما سایر بازیکنان آماده حضور در میدان هستند.

وی بعلاوه درباره شرایط بیل و این احتمال که پس از 90 دقیقه بازی برابر آمریکا در بازی مقابل ایران نیمکت نشین باشد گفت: قرار ندادن او در ترکیب کار دشواری است. او آماده است تا در این بازی هم در ترکیب ما حضور داشته باشد، چون بازیکنی بسیار حرفه ای است. بازی برابر آمریکا یکی از برترین بازی های او نبود، اما بیل آماده است تا در زمان احتیاج به تیم یاری کند.

سرمربی تیم ملی ولز درباره ملاقات با ایران اضافه نمود: ایران به زمین خواهد آمد تا نسبت به اتفاقاتی که در بازی برابر انگلیس رخ داد واکنش نشان دهد. آن ها ملاقات های ما را آنالیز نموده اند و می دانند چطور باید بازی نمایند. هر دو تیم به این پیروزی احتیاج دارند. ما هم در پی برد هستیم و بازی جذابی را در پیش خواهیم داشت.

پیج بعلاوه درباره دشواری بازی در گرمای قطر مدعی شد: این موضوع فردا مهم خواهد بود، چون در گرم ترین ساعت روز بازی خواهیم کرد. وقتی وارد دوحه شدیم دمای هوا 31 درجه بود و ما مجبور شدیم به جای ساعت 13، ساعت 16 تمرین کنیم، اما در طول این هفته به گرما عادت کردیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره شکست سنگین ایران برابر انگلیس در بازی اول ادامه داد: آن ها برابر تیم انگلیس که بسیار قدرتمند است قرار گرفتند. به بازیکنان تعویضی انگلیس که وارد زمین شدند نگاه کنید. آن ها در برابر هر تیمی توانایی پیروز شدن دارند. ایران بسیار ناراحت است، اما من فکر می کنم این تیم گل های بسیار خوبی برابر انگلیس زد. آن ها حالا منتظر این هستند که واکنش خوبی به آن شکست نشان دهند.

منبع: فرارو

به "سرمربی ولز: قرار ندادن بیل در ترکیب کار دشواری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی ولز: قرار ندادن بیل در ترکیب کار دشواری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید