نمره قبولی برای داور دیدار پرسپولیس - الریان

به گزارش وبلاگ گل یخ، به اعتقاد کارشناس داوری، تیم داوری دیدار پرسپولیس ایران و الریان قطر قضاوت قابل قبولی در این مسابقه انجام دادند.

نمره قبولی برای داور دیدار پرسپولیس - الریان

یدالله جهانبازی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ گل یخ، درباره قضاوت هیرویوکی کیمورا ژاپنی در دیدار پرسپولیس و الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: در ثانیه 12 خطایی که برای پرسپولیس گرفته شد، درست بود. در دقیقه 5 نیز برخوردی بین مدافع الریان و عالیشاه در محوطه جریمه رخ داد که ادامه بازی به درستی داده شد.

وی اضافه کرد: شهریار مغانلو در نیمه اول با کارت زرد داور روبه رو شد که به دلیل تکل بی ملاحظه درست بود. تیم داوری در نیمه اول خوب کار کرد و مشکل خاصی وجود نداشت.

این کارشناس داوری در خصوص نیمه دوم اعلام کرد: گل هایی که الریان در توپ برگشتی به ثمر رساند، آفساید نبوده و صحیح بودند. داور در نیمه دوم اخطار هایی که داد کاملاً درست بود و فقط بازیکن شماره 33 الریان خطا های متعددی را روی چند بازیکن پرسپولیس انجام داد و داور می توانست به دلیل نقض مکرر قانون به این بازیکن هم اخطار بدهد که این کار صورت نگرفت.

جهانبازی گفت: قضاوت تیم داوری ژاپنی این بازی خوب بود و مسئله ای وجود نداشت که در نتیجه بازی تاثیرگذار باشد. داوران این بازی نمره قابل قبولی می گیرند و قضاوت خوبی داشتند.

انتهای یپام،

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نمره قبولی برای داور دیدار پرسپولیس - الریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمره قبولی برای داور دیدار پرسپولیس - الریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید