سجادی نگاهش را به استقلال تغییر دهد، کارد به استخوان طرفدار رسیده

به گزارش وبلاگ گل یخ، گودرز حبیبی پیشکسوت آبی پوشان در مصاحبه با خبرنگاران و در واکنش به تجمع اعتراض آمیز طرفداران استقلال مقابل وزارت ورزش گفت: ببینید چقدر عرصه به طرفداران تنگ شده که حاضر شدند برای چندمین بار در این شرایط سخت و خطرناک کرونایی خطر این بیماری را به جان خریده و به نشانه اعتراض تجمع کنند. حتماً کارد به استخوان طرفداران رسیده که چنین واکنشی نشان می دهند.

سجادی نگاهش را به استقلال تغییر دهد، کارد به استخوان طرفدار رسیده

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شاید به ظاهر سلطانی فر با سجادی تعویض شده، اما نگاه وزارت ورزش به استقلال هیچ تغییری نکرده. نمی دانم نام این نگاه را بی تفاوتی بگذارم یا لجبازی، اما هرچه هست باید این نگاه تغییر کند. من سجادی را سالهای زیادی است که می شننام و از او که خاک خورده ورزش است انتظارات بیشتری می رود. او باید این جمعیت را در خیابان ببیند و بداند این جمعیت پشتوانه چند ده میلیونی دارد و باید صدای آنها شنیده گردد.

حبیبی تاکید نمود: این برنامه سالهاست برای استقلال تکرار می گردد. ما هیچ وقت در این سال ها رنگ آرامش را در جابجایی و بعد از آن ندیده ایم و کاری کردند که فضای هواداری ما همواره متشنج باشد. واقعاً این سئوال پیش می آید که چرا فقط استقلال؟ مگر این تیم ایرانی نیست؟ مگر طرفداران آن ایرانی نیستند؟

وی اضافه کرد: می دانیم سجادی تازه بر مسند وزارت نشسته و باید به او فرصت داد. اما از طرف دیگر وزیر تازه هم باید مسائل و مسائل را اهم و فی الاهم کند و قطع به یقین آنچه که امروز دغدغه میلیون ها ایرانی است در درجه بالای اهمیت قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سجادی نگاهش را به استقلال تغییر دهد، کارد به استخوان طرفدار رسیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی نگاهش را به استقلال تغییر دهد، کارد به استخوان طرفدار رسیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید