ارزان قیمت ترین مقاصد سفر در آسیا در سال 2017

به گزارش وبلاگ گل یخ، به طور حتم یکی از مهم ترین مسائلی که در انتخاب مقصد سفر می بایست به آن توجه خاص و ویژه داشته باشید بحث مدیریت قیمت و هزینه هایی است که در طول سفر خود با آنها روبرو خواهید شد. در چنین شرایطی هزینه سفرهای خارجه ممکن است بیش از بودجه ای باشد که در نظر گرفته اید. در این صورت لازم است به بررسی گزینه ها و مقاصدی کم هزینه تر برای گذراندن تعطیلات خود باشید و از تورهای مسافرتی ارزان قیمت و به صرفه تری استفاده کنید. در اینجا به چند مورد از ارزان قیمت ترین مقاصد سفر در آسیا برای گذراندن تعطیلات اشاره خواهیم کرد.

ارزان قیمت ترین مقاصد سفر در آسیا در سال 2017

ارزان قیمت ترین مقاصد سفر در آسیا : ویتنام

ویتنام از آن دسته کشورهایی است که می توانید بدون نگرانی از بحث هزینه ها به آن سفر کنید. شاید این کشور آسیایی آنچنان که باید مدرن و پیشرفته نباشد اما طبیعت بی نظیر و سواحل آرام آن مجذوب کنندهیت های خاص و لذت بخشی را در اختیار شما خواهد گذاشت. شما به راحتی می توانید با پرداخت روزی 10 یورو از تمام امکانات رفاهی در طول سفر برخوردار شوید. از اتاق پذیرایی تا غذاهای محلی گرفته تا وسائل نقلیه و ... به طور حتم اگر در پی سپری کردن یک تعطیلات لذت بخش و آرام هستید می توانید با تجربه کردن زندگی سنتی مردم این کشور و اقامت در مهمانسراها و یا هتل های ارزان قیمت در منطقه ها کوهستانی و جنگلی این کشور اوقات خوشی را سپری کنید. شما قادر خواهید بود به همراه یکی از تورهای یک روزه طبیعت گردی محلی از مزارع، باغ های گل و دیگر مجذوب کنندهیت های منطقه ای که در آن ساکن هستید بهره مند شوید و با حد اقل هزینه یکی از بهترین تعطیلات خود را تجربه کنید.

ارزان قیمت ترین مقاصد سفر در آسیا : هندوستان

هندوستان از جمله کشورهایی است که توصیه می شود همواره از طریق یک همراه و یا تورهای مسافرتی به آن سفر شود . اگر قصد دارید تعطیلات خود را در هندوستان سپری کنید بهتر آن است که از قبل مقصد خود را معین نمائید، چراکه وسعت این سرزمین به گونه است که نمی توانید از تمام جاذبه های توریستی گردشگری آن طی چند روز بازدید نمائید. به طور معمول بازدید از منطقه کرلا و یا جزیره گوا می تواند برای شما خوشایند و مجذوب کننده باشد و مقصدی ایده آل و ارزان برای سپری کردن تورهای نوروزی شما به شمار بیاید. اگر قصد دارید تعطیلات خود را با کمترین هزینه صورت دهید هتل های چند ستاره و رستوران های لوکس بین المللی را فراموش کنید با رزرو اتاق در یکی از مهمانسراهای محلی و مراجعه به رستوران های ارزان قیمت می توانید با صرف تنها 15 یورو در روز از سفر خود لذت ببرید. از جهت دیگر طبیعت فوق العاده، سواحل آرام و زیبا و همچنین برپایی مهمانی های شبانه در سواحل گوا و یا کرلا این شانس را در اختیار شما قرار می دهد که تعطیلاتی خوب و به یاد ماندنی را در این منطقه سپری کنید. از جهت دیگر خرید بلیط های ارزان قیمت هواپیما می تواند در کاهش هزینه ها به شما کمک کند.

مجارستان

مجارستان با مجذوب کنندهیت های تاریخی خود جزو کشورهایی است که تمام اروپایی ها حد اقل یک بار در طول عمرشان به آن سفر می کنند. این کشور آرام و دیدنی جزو مقاصد لوکس و تراز اول توریستی به حساب نمی آید، بلکه با ارائه امکانات خاص خود سفری لذت بخش را برای مهمانان خود مهیا می کند. شما می توانید با اقامت در مهمانسراهای ارزان قیمت سفر خود را به صرفه کنید، از جهت دیگر خوردن غذا در رستوران های محلی و چشیدن طعم غذاها و دسرهای سنتی این کشور برای شما جالب خواهد بود. اگر به این کشور کوچک سفر می کنید نوشیدن یک فنجان قهوه در قهوه خانه های محلی را فراموش نکنید. از جهت دیگر می توانید با ثبت نام در یکی از تورهای نوروزی ارزان قیمت، این کشور را به عنوان مقصد تعطیلات نوروزی خود انتخاب کنید.

بلغارستان

اگر در پی یک شهر ساحلی و آرام برای تعطیلات خود هستید شهر سوفیا در بلغارستان می تواند یکی از گزینه های تورهای نوروزی شما باشد. مهمانسراهای خوب و قابل قبول، رستوران های محلی، مردمی صمیمی و همچنین منظره فوق العاده دریای سیاه می تواند همان چیزی باشد که از یک سفر خوب و به یاد ماندنی ارزان قیمت انتظار خواهید داشت. می توانید با یکی از تورهای مسافرتی همراه شوید و با پرداخت شبی 35 یورو یکی از رویایی ترین تفریحات خود را در این شهر زیبای ساحلی تجربه کنید.

منبع: همگردی

به "ارزان قیمت ترین مقاصد سفر در آسیا در سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان قیمت ترین مقاصد سفر در آسیا در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید