حفظ جایگاه اتاق ایران برای تحقق رشد واقعی اقتصاد، حیاتی است

به گزارش وبلاگ گل یخ، رئیس مجمع واردات با بیان این مطلب که اتاق ایران یکی از امکانات موجود برای پیشرفت مالی کشور است، گفت: بخش خصوصی واقعی نباید اجازه دهد که شاکله و ساختار اتاق ایران دچار خدشه گردد.

حفظ جایگاه اتاق ایران برای تحقق رشد واقعی اقتصاد، حیاتی است

علیرضا مناقبی در گفت وگو با اتاق ایران آنلاین تاکید نمود: اتاق ایران محلی برای حضور بخش خصوصی واقعی است و اگر شاکله آن دچار خدشه گردد، یکی از امکانات موجود برای پیشرفت اقتصاد کشور تضعیف می گردد.

این فعال مالی جایگاه اتاق ایران را بسیار مهم و خاص توصیف کرد که بعضی چشم به آن دوختند.

رئیس مجمع واردات با تاکید بر اینکه بخش خصوصی باید حقوق خود را در عین رعایت شفافیت، مطالبه کند، اضافه نمود: امروز باید به گونه ای جلو برویم تا اتاق ایران که محلی برای حضور و فعالیت بخش خصوصی واقعی است، همچنان در جایگاه خود باقی بماند.

مناقبی توضیح داد: اقتصاد ایران با حضور و فعالیت بخش خصوصی واقعی رشد می نماید و ارکان و شاکله اتاق ایران به علت قدمت و موقعیت مالی که دارد باید برای تحقق این مهم حفظ گردد و در این راستا بخش خصوص واقعی باید درکنارهم از به هم خوردن شاکله آن جلوگیری نمایند؛ زیرا اگر اگر این شاکله اتاق ایران به عنوان قدیمی ترین تشکل مدنی بخش خصوصی واقعی به هم بخورد، تنها جایی که می تواند به پیشرفت واقعی اقتصاد یاری کند نیز از دست می رود.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "حفظ جایگاه اتاق ایران برای تحقق رشد واقعی اقتصاد، حیاتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفظ جایگاه اتاق ایران برای تحقق رشد واقعی اقتصاد، حیاتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید