جدیدترین خبرها از گوشی تاشو گلکسی Z Fold 4 سامسونگ

به گزارش وبلاگ گل یخ، غول بزرگ کره جنوبی، سامسونگ به زودی از دو گوشی هوشمند تاشو به نام های Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 رونمایی خواهد نمود. به تازگی افشاگری به نام @iceuniverse اطلاعاتی در مورد گوشی Galaxy Z Fold 4 منتشر نموده است.

جدیدترین خبرها از گوشی تاشو گلکسی Z Fold 4 سامسونگ

به گزارش وبلاگ گل یخ، افشای اخیر او نشان می دهد که این گوشی هوشمند با یک دوربین پشتی سه گانه عرضه خواهد شد. دوربین اصلی Z Fold 4 یک دوربین 50 مگاپیکسلی به همراه یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و تله فوتو 12 مگاپیکسلی خواهد بود. گلکسی Z Fold 4 از زوم اپتیکال 3 برابری نیز پشتیبانی خواهد نمود.

بر اساس گزارش ها، لنز تله فوتو سامسونگ گلکسی زد فولد 4 حتی از لنز اس 22 اولترا نیز قدرتمندتر است. لنز 3x تله فوتو Galaxy S22 Ultra از لنز 10 مگاپیکسلی Sony IMX754 با ناحیه حساس به نور 1/3.52 اینچی و مقدار تک پیکسل 1.12 میکرومتر استفاده می نماید. این لنز بعلاوه از فوکوس دو هسته ای فول پیکسل نیز پشتیبانی می نماید. انتظار می رود که لنز تله فوتوی گلکسی زد فولد 4 از سنسور CMOS استفاده کند.

این سنسور در مقایسه با Sony CMOS دارای ناحیه سنسور و تک پیکسل بزرگتری است و در نتیجه ویدئو های با کیفیت تری را ارائه می دهد. رندر های منتشر شده از این گوشی هوشمند، ماژول دوربین این گوشی را نشان می دهند که شبیه به گلکسی S22 Ultra است. این گوشی دارای یک نمایشگر 6.2 اینچی است. گلکسی زد فولد 4 از تراشه تازه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس استفاده خواهد نمود و وزنی در حدود 250 گرم دارد.

Galaxy Z Fold 4 طراحی صنعتی Galaxy Z Fold 3 را ادامه می دهد. صفحه نمایش بیرونی این گوشی هوشمند از فناوری پانچ هول استفاده می نماید. صفحه نمایش داخلی آن نیز دارای دوربین زیر نمایشگر می باشد. دوربین زیرنمایشگر به وسیله کاربران قابل مشاهده نیست؛ اما دوربین قادر به عکاسی و فیلمبرداری از کاربران است. این دوربین نمایشگر یک دست را برای کاربران به ارمغان می آورد. گلکسی Z Fold 4 با یک صفحه نمایش خارجی 6.19 اینچی، صفحه نمایش داخلی 7.56 اینچی و نرخ به روز رسانی 120 هرتز ارائه می گردد. این دستگاه از شارژ سریع 45 واتی و اندروید 12 پشتیبانی می نماید. گلکسی زد فولد 4 در نیمه دوم امسال رونمایی خواهد شد.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "جدیدترین خبرها از گوشی تاشو گلکسی Z Fold 4 سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین خبرها از گوشی تاشو گلکسی Z Fold 4 سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید