ثبت 105 پتنت در دفاتر ثبت اختراع خارجی

به گزارش وبلاگ گل یخ، مدیر کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: کانون پتنت این معاونت برای کمک بیشتر به مخترعان برای ورود محصولات آنها به بازارهای بین المللی، ثبت اختراع آنها را علاوه بر دفاتر آمریکا در اتحادیه اروپا، کانادا و چین نیز انجام می دهد و تا به امروز 105 پتنت در دفاتر ثبت اختراع خارجی با حمایت کانون گرنت شده است.

ثبت 105 پتنت در دفاتر ثبت اختراع خارجی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ گل یخ به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای کمک بیشتر به مخترعان برای ورود محصولات آنها به بازارهای بین المللی، ثبت اختراع آنها را علاوه بر دفاتر آمریکا در اتحادیه اروپا، کانادا و چین نیز انجام می دهد. اقدامی که ورود محصولات دانش بنیان به بازارهای جهانی را تسهیل می کند.

قانون کشورها برای ورود محصولات به بازارهایشان متفاوت است. برای برخی ثبت اختراع در دفاتر معتبر آمریکا مهم است و برای برخی ثبت در اتحادیه اروپا یا سایر دفاتر معتبر.

کانون بیش از 90 درصد برای ثبت اختراع حمایت می کند. نکته مهم این اتفاق علاوه بر حفاظت از فناوری کمک به مخترع در راستا سخت و پیچیده ثبت اختراع است.

به گفته مهدی ضیغمی مدیر کانون پتنت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برخی فناوری ها برای ورود به بازار صادرات جدی نیاز به چندین ثبت اختراع دارند. کانون به شرکت های دانش بنیان کمک می کند تا ثبت اختراع خود را در کشورهای گوناگون انجام دهند. در این صورت آنها هزینه های بالای ثبت اختراع را پرداخت نمی کنند. از سویی دسترسی به وکلای فعال در کشورها برای مخترعان سخت است اما کانون به این پلتفرم در طول سال ها فعالیت دست پیدا کرده است.

تا کنون 105 پتنت در دفاتر ثبت اختراع خارجی با حمایت کانون گرنت شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ثبت 105 پتنت در دفاتر ثبت اختراع خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 105 پتنت در دفاتر ثبت اختراع خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید