ایرپادز FreeBuds 3i هواوی با قابلیت حذف نویز و قیمت فوق العاده راهی بازار شد

به گزارش وبلاگ گل یخ، این روزها برای شرکت های غیر از اپل، سامسونگ یا سونی بسیار سخت است که یک ایرپادز با قابلیت های خوب و محبوبیت بالا راهی بازار نمایند اما یک راهی که وجود دارد مجهز کردن این گجت ها به قابلیت کلیدی محصولات برتر شرکت های یاد شده است. هواوی نیز دقیقا همین کار را انجام داد و با آوردن قابلیت حذف نویز به ایرپادز FreeBuds 3i خود و قیمتی معادل یک سوم قیمت ایرپادز اپل، نگاه بسیاری از کاربران و علاقه مندان به این گجت ها را به سوی خود معطوف کرد.

ایرپادز FreeBuds 3i هواوی با قابلیت حذف نویز و قیمت فوق العاده راهی بازار شد

هواوی در حال حاضر عظیم ترین فروشنده گوشی هوشمند در کشور چین به حساب می آید و همین مسئله نیز دست آن ها را برای کاهش قیمت دیگر محصولات از قبیل ایرپادزها کاملا باز می گذارد. در حالی که کاملا بعید به نظر می رسد شاهد عرضه گجت جدید در آمریکا باشیم، FreeBuds 3i قرار است در تاریخ 20 مه امسال (31 اردیبهشت) با قیمت حیرت انگیز 89.99 پوند وارد بازار انگلستان گردد. اگر بخواهیم این مبلغ را به دلار تبدیل کنیم چیزی حدود 110 دلار بدست می آید که در مقایسه با 250 پوندی که باید برای خرید یک ایرپادز پرو پرداخت واقعا ناچیز است.

ایرپادز پرو اپل تقریبا 3 برابر گران تر از آن قیمتی است که هواوی برای نسخه مشکی مات و سفید سرامیکی FreeBuds 3i با قابلیت حذف نویز در نظر گرفته. شاید جالب باشد اما این ایرپادز ارزان قیمت به قابلیتی مجهز شده (حذف نویز) که گلکسی بادز پلاس و Powerbeats پرو نیز از آن بهره نمی برند. اجزای بکار رفته درون این محصول حداقل روی کاغذ برابر آن چیزی است که در ایرپادز پرو بکار رفته. یعنی یک میکروفون رو به داخل و دو میکروفون رو به بیرون که با دقت بسیار بالا در زمینه حذف نویز تا 32 دسیبل و حذف نویز باد تا 6 متر بر ثانیه عمل می نمایند.

مینگ چی کو: نسل سوم ایرپادز اپل اوایل سال 2021 رونمایی خواهد شد

شاید طراحی این محصول تا حد زیادی شبیه به طراحی ساده ایرپادز باشد اما بعید به نظر می رسد مشکل خاصی باشد چون آنقدر قیمت و قابلیت جذابی دارد که می توان از شباهت زیاد آن به محصول اپل چشم پوشی کرد. البته باید حدس زده باشید که کیفیت باتری در ایرپادز هواوی FreeBuds 3i آنقدرها تحسین برانگیز نیست. یعنی در حالت عادی تنها می توان 3.5 ساعت با این ایرپادز به موسیقی گوش داد که با به همراه داشتن کیس این مقدار تا 18 ساعت افزایش می یابد.

همه این ها در کنار هم بیشتر از 110 دلار هزینه در پی نخواهد داشت. با در نظر دریافت اینکه هواوی ادعا نموده کیفیت این محصول در پخش موسیقی و باس فوق العاده است و همچنین از استاندارد IPX4 نیز پشتیبانی می نماید، بنابراین می توان گفت FreeBuds 3i یکی از ارزشمندترین ایرپادزهایی با قابلیت حذف نویز خواهد بود که می توان خریداری کرد.

به نظر می رسد اپل مشغول ساخت مدل ارزان تر ایرپاد پرو است

منبع: phonearena

منبع: دیجیکالا مگ

به "ایرپادز FreeBuds 3i هواوی با قابلیت حذف نویز و قیمت فوق العاده راهی بازار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادز FreeBuds 3i هواوی با قابلیت حذف نویز و قیمت فوق العاده راهی بازار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید