انباشت محرومیت اندیکا در زلزله اخیر خودنمایی کرد

به گزارش وبلاگ گل یخ، خبرنگاران/خوزستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: انباشت محرومیت اندیکا در سال های گذشته بر اثر زمین لرزه اخیر خودنمایی کرد و ما باید بتوانیم این محرومیت های انباشته شده را در دو حوزه بهداشت و آموزش و پرورش رفع کنیم.

انباشت محرومیت اندیکا در زلزله اخیر خودنمایی کرد

رضا نجاتی امروز (دوشنبه) در بازدید از مدارس زلزله زده اندیکا و در حاشیه نشست شورای آموزش و پرورش و سلامت خوزستان در بخش چلو در جمع وبلاگ گل یخ، اظهار کرد: امروز به همراه جمعی از مسولان استانی و شهرستانی از منطقه ها زلزله زده اندیکا در بخش چلو بازدید کردیم. امروز کارها در منطقه ها زلزله زده در دو محور بازگشایی مدارس آسیب دیده از زلزله و بعلاوه بحث شورای سلامت در زمینه آب آشامیدنی و واکسیناسیون کرونا مورد آنالیز و پیگیری قرار گرفتند.

به گزارش وبلاگ گل یخ، وی با بیان اینکه اندیکا یکی از منطقه ها محروم استان است، گفت: بخش عمده ای از محرومیت اندیکا ارتباطی به زمین لرزه ندارد بلکه به محرومیت هایی مربوط است که از سال های گذشته انباشته شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان مطرح نمود: انباشت محرومیت اندیکا در سال های گذشته بر اثر زمین لرزه اخیر خودنمایی کرد و ما باید بتوانیم این محرومیت های انباشته شده را در دو حوزه بهداشت و آموزش و پرورش رفع کنیم.

وی اضافه کرد: بعلاوه باید بخشی از مسائل اندیکا که مربوط به زمین لرزه است را با سرعت دنبال کنیم تا این مسائل نیز حل شوند.

نجاتی گفت: قرار است سازمان نوسازی مدارس کار بارسازی مدارسی که در اثر زلزله آسیب دیده اند را از همین امروز شروع کند. بعلاوه یکسری از مدارس با همکاری بنیاد برکت در منطقه اجرایی شده که باید به سرعت تکمیل و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

وی مطرح نمود: در بحث تجهیز مدارس قرار شد تا سازمان نوسازی و تجهیز به سرعت امکانات لازم را مدارس در اختیار آموزش و پروش استان قرار دهد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان در مورد بحث بهداشت و واکسیناسیون کرونا در اندیکا نیز گفت: قرار شد با همکاری فرماندار و بخشداران منطقه بحث واکسیناسیون کرونا در منطقه پیگیری و به این موضوع سرعت داده گردد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در منطقه فصل سرما نزدیک است، هماهنگی هایی با دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته است تا در بحث دارو و پزشک برای منطقه مساله ای وجود نداشته باشد.

نجاتی اضافه کرد: دولت و نهادهای انقلابی و سایر بخش ها از جمله بنیاد برکت برای حل مسائل اندیکا وارد عمل شده اند اما انتظار داریم تا خیرین نیز به بحث یاری رسانی به اندیکا ورود نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "انباشت محرومیت اندیکا در زلزله اخیر خودنمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انباشت محرومیت اندیکا در زلزله اخیر خودنمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید