امتیازات خرید مسکن در ارزان ترین منطقه تهران

به گزارش وبلاگ گل یخ، خبرنگاران : منطقه 18 ارزان ترین منطقه تهران از نظر قیمت مسکن است. بیشتر خانه های زیر یک میلیارد را می توان در این منطقه پیدا کرد و خانه های نوساز محلات آن از 11 میلیون و 500 هزار تومان پیشنهاد می گردد تا 14 میلیون و 500 هزار تومان.

امتیازات خرید مسکن در ارزان ترین منطقه تهران

به گزارش وبلاگ گل یخ ، منطقه 18 با متوسط قیمت 12 میلیون و 430هزار تومان ارزانترین منطقه در تهران است که متوسط قیمت در منطقه یک نسبت به مشابه سال گذشته افزایش 110.9درصدی را نشان می دهد و قیمت متوسط در منطقه 18 نیز 125.1درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رشد قیمتی این منطقه بیش از 19 درصد است و ارزان ترین میانگین قیمت مسکن در تهران را به نام خودکرده است. ارزان ترین محدوده شهر تهران شامل محله های بهداشت، فراوری دارو، خلیج فارس، رجایی، شادآباد، شهرک امام خمینی، صاحب الزمان، ولیعصر (عج) و یافت آباد است. گشتی در دفاتر املاک نشان می دهد با بودجه کمتر از 900 میلیون تومان می توان در این محدوده خانه خرید.

محله های گران منطقه 18 کدام هستند ؟

از محله های گران این منطقه می توان به فراوری دارو و بهداشت اشاره نمود و از محله های ارزان این منطقه می توان به یافت آباد جنوبی و یافت آباد شمالی اشاره نمود.در این منطقه بیشتر کاربری مسکونی و تجاری است. البته تعدادی کارخانه صنعتی نیز دز این منطقه فعالیت می نمایند.

در محله شادآباد میانگین قیمت آپارتمان های نوساز با توجه به موقعیت و شرایط بین 13 تا 15 میلیون تومان در هر متر مربع است. یک واحد 70 متری 6 ساله به مبلغ 966 میلیون تومان در محله شادآباد فروخته می گردد. آپارتمان 103 متری نوساز با تراس، انباری، آسانسور و پارکینگ به مبلغ یک میلیارد و 184 میلیون و 500 هزار تومان در محله الغدیر شمالی به فروش می رسد.

چند معامله در منطقه 18 ثبت شد ؟

در مهر ماه سال جاری در این منطقه 192 معامله مسکن صورت گرفته است ،در سایت های خرید و فروش مسکن تعداد فایل های فروش این منطقه بالا نیست . یکی از امتیازهای خرید ملک برای خریداران مصرفی ، دسترسی های خوب این منطقه است . حمل و نقل عمومی در این منطقه پر جمعیت و متراکم بسیار مناسب است و خدمات در این حوزه در شرایط قابل قبولی واقع شده است.حضور اتوبوس تندروی شهری، مترو و خطوط تاکسیرانی در سطح منطقه نشان دهنده همین موضوع است.

ساکنان منطقه 18 چه امتیازهایی دارند ؟

خط 10 اتوبوس تندرو شهری از این منطقه عبور می نماید. خط 10 مربوط به دانشگاه آزاد علوم تحقیقات به پایانه آزادگان است. این خط راستایی شمالی جنوبی دارد و ایستگاه های پایانه آزادگان، مترو آزادگان، مترو نعمت آباد، سرور غربی، سرو شرقی، پژاوند، شهرداری منطقه 18، آموزش و پروش و بلوار معلم در این منطقه قرار دارند.خط 3 مترو تهران نیز از این منطقه عبور می نماید.

ایستگاه های مترو عبدل آباد، نعمت آباد، آزادگان از این خط در این منطقه توقف دارند.خطوط تاکسیرانی نیز در این منطقه برای حمل و نقل بهتر شهروندان وجود دارد. در این منطقه 2 پایانه تاکسیرانی در حال فعالیت است. پایانه نعمت آباد در ضلع غربی میدان سروری، ابتدای جاده ساوه و پایانه سروری در میدان سروری، ضلع جنوب شرق میدان واقع شده است.

منبع: اقتصادنیوز

به "امتیازات خرید مسکن در ارزان ترین منطقه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتیازات خرید مسکن در ارزان ترین منطقه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید