امتحانات انتها ترم دانشکده دندانپزشکی تهران به صورت مجازی برگزار خواهد شد

به گزارش وبلاگ گل یخ، تمام آزمون های دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در ترم تحصیلی 1400- 1399 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

امتحانات انتها ترم دانشکده دندانپزشکی تهران به صورت مجازی برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ گل یخ، طبق اعلام معاونت آموزشی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در جلسه شورای آموزشی دوشنبه 15 اردیبهشت 99 مصوب شد کلیه آزمون های دانشکده دندانپزشکی در ترم تحصیلی 1400- 1399 به صورت مجازی برگزار گردد.

امتحانات از 19 خرداد شروع و احتمالا در روز های دوشنبه و پنج شنبه برگزار خواهد شد. با توجه به لزوم رزرو زمان آزمون ها در مرکز آزمون دانشگاه، لیست و زمان قطعی آن متعاقبا اعلام می گردد.

جهت افزایش ایمنی امتحان، سوالات رندوم خواهد بود و IP آدرس ها چک خواهد شد. مدت زمان پاسخگویی به هر سوال محدود است و سوالات الزاما چهارجوابی نبوده و تنوعی از سوالات مطابق با استاندارد های طراحی سوال در نظر گرفته شده خواهد شد.

در صورت قطعی اینترنت و عدم امکان تکمیل آزمون، زمان برگزاری آزمون مجدد ونحوه آن معین نخواهد بود و دانشجو باید منتظر بوده و تابع تصمیمات بعدی دانشکده باشد.

گفتنی است؛ در صورت انجام تقلب یا تخلف، دانشجو به کمیته انضباطی معرفی خواهد شد به طوری که مسئولیت عواقب آن بر عهده دانشجو است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امتحانات انتها ترم دانشکده دندانپزشکی تهران به صورت مجازی برگزار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات انتها ترم دانشکده دندانپزشکی تهران به صورت مجازی برگزار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید