آیا رویکرد ایلان ماسک برای خرید دوباره توئیتر نگران کننده است؟

به گزارش وبلاگ گل یخ، بعضی از سایت های معتبر خارجی از خرید دوباره توئیتر به وسیله ایلان ماسک در راستای آزادی بیان ابراز نگرانی نموده اند.

آیا رویکرد ایلان ماسک برای خرید دوباره توئیتر نگران کننده است؟

متا، توئیتر، یوتیوب و دیگر شرکت های رسانه های اجتماعی مجبور شده اند تا بیشتر در پی تعدیل محتوا باشند، زیرا این همان چیزی است که کاربران می خواهند. این ممکن است شوکه نماینده باشد، اما بیشتر مردم در واقع نمی خواهند فیدهایشان با سخنان نفرت انگیز و آزار و اذیت آلوده گردد؛ تبلیغ نمایندگان نیز آن را دوست ندارند.

بعلاوه مهم است به یاد داشته باشیم که آزادی بیان یکی از مهم ترین ارزش ها در جامعه ماست، اما انواع خاصی از بیان ها مانند نژادپرستی، با ایجاد محیط های ناامن باعث ساکت کردن بعضی افراد می گردد. اگر می خواهید یک انجمن منصفانه ایجاد کنید که در آن همه بتوانند صدای خود را شنیده باشند، باید محدودیت هایی وجود داشته باشد.

ایلان ماسک به نوعی نظرش را تغییر می دهد، بنابراین باید دید در صورت تصاحب این پلتفرم چگونه و در چه زمانی او را اداره می نماید. اما اگر او مالک توئیتر گردد، فهرست بلندبالایی از آدم های خشمگین وجود خواهند داشت که ممکن است بار دیگر فرصتی برای نفرت پراکنی به وسیله توئیتر نمایند.

بیشتر بخوانید

منبع: Gizmodo

وبلاگ گل یخ فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آیا رویکرد ایلان ماسک برای خرید دوباره توئیتر نگران کننده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا رویکرد ایلان ماسک برای خرید دوباره توئیتر نگران کننده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید