خبرنگاران عباس آباد کلاردشت کجاست؟

به گزارش وبلاگ گل یخ، برای پاسخ به پرسش خبرنگاران عباس آباد کلاردشت کجاست؟ ابتدا باید عباس آباد شمال کجاست؟ آنالیز گردد. عباس آباد یکی از شهرهای غربی استان مازندران است که از یک سو به دریا و از سوی دیگر به جنگل های خشکه داران محدود می گردد. موقعیت مکانی عباس آباد یعنی نزدیکی به شهرهای چالوس، کلاردشت، متل قو، تنکابن و رامسر و پوشش گیاهی و طبیعی این شهر، باعث محبوبیت آن شده است. شهری که هم از نظر جاذبه های طبیعی، دریا، کوه، جنگل و امکانات رفاهی و تفریحی غنی است. مراکز خرید عباس آباد مازندران هم با در نظر دریافت سلیقه سنتی و مدرن مشتریان، لوازم مورد احتیاج مسافران را تامین می کنند.

خبرنگاران عباس آباد کلاردشت کجاست؟

جاهای دیدنی اطراف عباس آباد

عباس آباد یکی از شهرهای توریستی استان مازندران است. این شهر با داشتن پارک ملی و محافظت شده خشکه داران، جنگل ابر مازیچال و تاب وحشت، شهری هیجان انگیز برای علاقه مندان خواهد بود. تاب وحشت عباس آباد که به همت خانه ها و آلاچیق های وبلاگ گل یخ عباس آباد به کلاردشت باب شده، بسیار پرطرفدار است. دوستداران هیجان می توانند با استفاده از این تاب ها در دل دره ها تاب بخورند. این تاب ها با طناب و نشیمن گاه میله ای از شاخه های درختان تنومند آویزان است. اگر دریاچه عباس آباد به گوش شما خورده، باید بدانید این دریاچه جز دیدنی های بهشهر است. دریاچه عباس آباد بهشهر در 8 کیلومتری بهشهر واقع شده است.

تاریخچه وبلاگ گل یخ عباس آباد کلاردشت

قدمت ساخت این وبلاگ گل یخ به پیش از انقلاب باز می گردد. وبلاگ گل یخ عباس آباد کلاردشت یک شاهراه حیاتی محسوب شده و مسافران برای دور زدن ترافیک شهر های مرزن آباد تا عباس آباد از این وبلاگ گل یخ استفاده می نمایند. جاد ه ای آسفالته، پیچ در پیچ که درختان ازگیل، انار، بلوط در آن وجود دارد. البته تنها طبعت بکر منطقه خیره نماینده نخواهد بود و چشمه های طبیعی و آبگرم هم زینت بخش این راستا است. روستای کل کته در میان راه یکی از روستاهای پر از شگفتی این وبلاگ گل یخ است. چشمه سبز گینه در این روستا واقع شده است. عباس آباد تا تهران 185 کیلومتر فاصله دارد و دسترسی به این شهر از وبلاگ گل یخ چالوس و هراز امکان پذیر است.

وبلاگ گل یخ عباس آباد کلاردشت

نوبتی هم که باشد، نوبت به پاسخ وبلاگ گل یخ عباس آباد کلاردشت کجاست؟ می رسیم. ییلاق خوش آب و هوای کلاردشت در غرب استان مازندران واقع شده است. کلاردشت یکی از شهرهای شمالی ایران است که علاوه بر جاذبه های طبیعی از نظر جاذبه های تاریخی هم غنی است. علم کوه و یخچال های طبیعی، قلعه و تپه های باستانی، آبشار و رودخانه از جمله زیبایی های این شهر است. کلاردشت به دلیل ارتفاع 1250 متری از سطح دریا و همجواری با رشته کوه های البرز شرجی نبوده و هر چهار فصلش دیدنی است. اما جدا از زیبایی های خود شهر، وبلاگ گل یخ منتهی به آن از سمت عباس آباد هم از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار است. وبلاگ گل یخ عباس آباد شمال یک وبلاگ گل یخ جنگلی است. این وبلاگ گل یخ در جنوب عباس آباد تا کلاردشت کشیده شده است.

وبلاگ گل یخ عباس آباد به کلار دشت در پاییز

این وبلاگ گل یخ هر چهار فصلش زیبا است و زیبایی های آن تنها به پاییز محدود نمی گردد. این وبلاگ گل یخ به طول 25 کیلومتر از دل جنگل های هیرکانی عبور می نماید. چشمه های طبیعی، درختان انبوه و تنومند، چایخانه ها و رستوران های محلی تجربه خاطره انگیزی را رقم خواهد زد. طبیعت و سرسبزی در بهار این وبلاگ گل یخ بسیار دیدنی است. البته اگر در اردیبهشت ماه راهی سفر به این منطقه هستید، تجهیزات کامل مانند بخاری و زنجیر چرخ همراه داشته باشید. زیرا امکان بارش برف هم وجود دارد. تابستان ها روزهای گرمی دارد و لمس آفتاب سوزان خواهد بود. در شب ها هم ممکن است، مه شما را احاطه کند و سرما شما را فرا بگیرد. زمستان اما بسیار سرد خواهد بود. وبلاگ گل یخ در زمستان ها کمی خطرناک است و احتیاج به تجهیزات ویژه امدادی دارد. بارش برف بر روی درختان سر به فلک کشیده، سفیدی یکدست وبلاگ گل یخ و لغزندگی آن برای عاشقان هیجان لذت بخش خواهد بود.

این وبلاگ گل یخ در پاییز، هزاران رنگ است. اگر در بهشت، پاییز باشد، بدون شک جای شبیه این راستا ورودی آن خواهد بود. جاد ه ای پر پیچ و خم که انبوه برگ های زرد، نارنجی و قهو ه ای درختان را فرا گرفته و هوا کمی سردتر از بهار است.

منبع: جاده

به "خبرنگاران عباس آباد کلاردشت کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عباس آباد کلاردشت کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید