92درصد جمعیت ایلام واکسن کرونا تزریق نموده اند

به گزارش وبلاگ گل یخ، خبرگزاری خبرنگاران-معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تا به امروز 92 درصد جمعیت هدف این استان تا به امروز یک دز واکسن کرونا را تزریق نموده اند.

92درصد جمعیت ایلام واکسن کرونا تزریق نموده اند

به گزارش خبرگزاری وبلاگ گل یخ،مرکز ایلام؛ دکتر جمیل صادقی فر در نشست قرارگاه استانی کرونا گفت: اکنون 92 درصد جمعیت ایلام واکسن کرونا تزریق نموده اندشرایط واکسیناسیون دانش آموزان نیز افزایش قابل توجهی داشته، اما باید کوشش کنیم این شرایط همچنان تداوم یابد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: اکنون مدت 10 روز است که هیچ فوتی کرونا در ایلام نداشته ایم و آمار بستری های روزانه نیز کمتر از 15 نفر بوده که امروز با افزایش 26 نفر مثبت نو روبرو بودیم که باید هوشیار باشیم.

صادقی فر اضافه کرد: هرچند شرایط کنترل در مرز مهران بسیار خوب است، اما نباید از قرنطینه و حضور افراد مبتلا به وسیله این مرز غافل شویم.

بگفته صادقی فر شرایط بهداشتی بازارچه مرزی مهران مطلوب نیست که احتیاج است با پیگیری مسوولان به ویژه فرمانداری ساماندهی گردد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد: اکنون پایگاه کرونا در مرز مستقر است و در کمتر از 2 ساعت جواب آزمایش افراد مشکوک اعلام می گردد.

وی با بیان اینکه مجموع مبتلایان استان به 67 هزار و 135 نفر رسید اضافه کرد: مجموع بهبودیافتگان استان نیز 66 هزار و 956 نفر است.

صادقی فر یادآور شد: شهرستان های دهلران، هلیلان، بدره و آبدانان در شرایط آبی و سایر شهرستان ها نیز در شرایط زرد هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "92درصد جمعیت ایلام واکسن کرونا تزریق نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "92درصد جمعیت ایلام واکسن کرونا تزریق نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید