گران ترین خودرو های برقی سال 2020 را بشناسید

به گزارش وبلاگ گل یخ، وب سایت خبر آنلاین: با توجه به استقبال بی نظیر مشتریان در کشور های مختلف دنیا از خودرو های دوستدار محیط زیست، بسیاری از کارشناسان بر این باورند که قیمت بالای این محصولات مانع استقبال بیشتر مردم از خودرو های الکتریکی شده است.

گران ترین خودرو های برقی سال 2020 را بشناسید

خودرو های برقی برند های مشهور در جهان مانند سایر انواع خودرو های این برند ها با قیمت های بالایی به بازار عرضه می شوند به عنوان مثال خودرو برقی پورشه که تایکان نام دارد یکی از گران ترین خودرو های برقی است که در سال 2020 فراوری شده است و این خودرو به قیمت 103 هزار و 800 دلار خرید و فروش می گردد.

پس از خودرو برند پورشه در صندلی دوم گران ترین خودرو های برقی در سال 2020 نام برند تسلا آمده است و خودرو مدل ایکس این کمپانی با قیمت 84 هزار و 990 دلار صندلی دوم گران ترین خودرو برقی را به دست آورده است؛ اما این آخرین باری نخواهد بود که در این فهرست از غول خودرو های برقی صحبت به میان آمده است بلکه صندلی سوم این فهرست نیز متعلق به یکی دیگر از خودرو های این کمپانی است.

خودرو تسلا مدل اس توانسته است با قیمت 79 هزار و 990 دلار به صندلی سوم گران ترین خودرو های برقی سال 2020 راه پیدا کند، بعضی مدل های این خودرو با آپشن های مخصوص حتی به قیمت 100 هزار دلار نیز رسیده اند.

پس از تسلا نوبت یکی دیگر از غول های صنعت خودروسازی جهان یعنی شرکت آئودی است و خودرو برقی مدل ای ترون این کمپانی با قیمت 74 هزار و 800 دلار توانسته است در صندلی چهارم گران ترین خودرو های برقی جهان در سال 2020 قرار بگیرد.

و خاتمه صندلی پنجم گران ترین خودرو های برقی سال 2020 به خودرو مدل آی پیس کمپانی خودروسازی جگوار تعلق دارد.

قیمت این خودرو 69 هزار و 850 دلار است و در صورتی که تمام آپشن های در نظر گرفته شده را داشته باشد قیمت آن گاهی تا 81 هزار دلار بالا خواهد رفت.

منبع: برترین ها

به "گران ترین خودرو های برقی سال 2020 را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین خودرو های برقی سال 2020 را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید