مایا پیکاسو بدین ترتیب مالیات بر ارثش را پرداخت می نماید

به گزارش وبلاگ گل یخ، این هشت اثر که از سوی مایا، دختر این هنرمند به فرانسه واگذار شده است در سال 2022به مجموعه ملی موزه پیکاسو در پاریس اضافه خواهد شد. به این ترتیب موزه ملی پیکاسو در پاریس که از لحاظ تعداد آثار مربوط به این هنرمند، مقام اول در دنیا را دارد صاحب هشت اثر تازه از پابلو پیکاسو خواهد شد.

مایا پیکاسو بدین ترتیب مالیات بر ارثش را پرداخت می نماید

برونو لومر، وزیر اقتصاد و دارایی فرانسه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: برای کشور ما افتخاری است که از آثار هنری تازه پیکاسو استقبال کنیم. آنها میراث فرهنگی ما را غنی و عمیق می نمایند.

یکی از آثار واگذارشده به موزه ملی پیکاسو در پاریس متعلق به سال 1983است که روز دوشنبه با حضور وزیران فرهنگ و اقتصاد فرانسه از آن رونمایی شد. بعلاوه قدیمی ترین نقاشی واگذار شده به فرانسه مربوط به سال 1895است که گفته می گردد پرتره ای از پدر پابلو پیکاسو است.

به گفته خانم باشلو، واگذاری آثار تازه پیکاسو بر اساس توافقی است که به مایا رویز پیکاسو اجازه می دهد تا مالیات بر ارث خود را به صورت غیرنقدی پرداخت کند.

بعضی رسانه های فرانسوی پیشتر به نقل از فرزند پیکاسو اعلام نموده بودند که واگذاری آثار تازه پیکاسو به فرانسه در راستای توافقات مالیاتی با دولت این کشور اجرا شده است.

پابلو پیکاسو در سال 1881در شهر مالاگا در جنوب اسپانیا به جهان آمد و در سال 1973 در سن 91 سالگی در شهر موژن در جنوب فرانسه درگذشت.

منبع: خبرکانادا

به "مایا پیکاسو بدین ترتیب مالیات بر ارثش را پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایا پیکاسو بدین ترتیب مالیات بر ارثش را پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید