ماموریت اصلی منطقه ویژه مالی پیغام در دولت سیزدهم اعلام شد

به گزارش وبلاگ گل یخ، مدیرعامل منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام گفت: رشد مالی با هدف اشتغال زایی و ایجاد امیدآفرینی بین مردم به خصوص جوانان مأموریت اصلی این منطقه در دولت سیزدهم است.

ماموریت اصلی منطقه ویژه مالی پیغام در دولت سیزدهم اعلام شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت وبلاگ گل یخ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اکبر قنبرپور در نشستی با جمعی از ایثارگران و جانبازان با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین دغدغه امروز جوانان و خانواده هایشان مساله نبود شغل است، گفت: این در حالی است که امروز ظرفیت هایی مانند پیغام در کشور وجود دارند که با حمایت هر چه بیشتر تمام دستگاه ها می توان زمینه رونق فراوری و رشد اشتغال را در آن ببینیم.

وی اضافه نمود: از مجموع سه هزار و 600 هکتار فضایی که امروز در این منطقه وجود دارد حدود 2 هزار و 600 هکتار با هدف فعالیت مالی و استقرار صنایع با اولویت آی.تی و آی.سی.تی تخصیص داده شده است.

قنبرپور ادامه داد: این در حالی است که با استقرار هر چه بیشتر صنایع علاوه بر رشد فراوریات داخلی و بومی سازی بسیاری از محصولات می توانیم این نوید را بدهیم که بخش زیادی از جوانان این مرز و بوم در قالب شرکت های دانش بنیان وارد فضای کسب و کار شوند.

وی اضافه نمود: از سوی دیگر یکی دیگر از هدف گذاری های اصلی که طی یک برنامه ریزی پنج ساله برای این منطقه تعریف شده این است که سهم منطقه ویژه مالی و فرودگاه بین المللی پیغام در فراوری ناخالص داخلی به مقدار یک درصد افزایش یابد.

قنبرپور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برای رسیدن به این مهم در حال برنامه ریزی بلند مدت هستیم، توضیح داد: تبدیل پیغام به قطب صنعتی و مالی کشور از مهم ترین ماموریت های پیغام در این دوره است که با برنامه ریزی و هدف گذاری در پی این هستیم که اتفاقات خوبی در آینده نزدیک در این حوزه رقم بخورد.

وی اضافه نمود: امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی ایثارگران هستیم و فرهنگ سازی با هدف تکریم ایثارگران و خانواده های شهدا را نیز در برنامه های خود قرار داده ایم.

منبع: خبرگزاری فارس

به "ماموریت اصلی منطقه ویژه مالی پیغام در دولت سیزدهم اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت اصلی منطقه ویژه مالی پیغام در دولت سیزدهم اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید