عذرخواهی رئیس فدراسیون والیبال بابت نتایج ضعیف تیم ملی در لیگ ملت ها

به گزارش وبلاگ گل یخ، رئیس فدراسیون والیبال کشور گفت:به خاطر اتفاقات اتفاق افتاده و نتایج از همه مردم عذرخواهی می کنم و قول می دهم که کوشش خود را تا فرصت باقی مانده به المپیک انجام دهیم.

عذرخواهی رئیس فدراسیون والیبال بابت نتایج ضعیف تیم ملی در لیگ ملت ها

به گزارش وبلاگ گل یخ به نقل از فارس، محمدرضا داورزنی در مورد نتایج تیم ملی والیبال کشورمان گفت: قبل از هر چیز احترام می گذارم به احساسات پاک مردم شریف ایران نسبت به والیبال.

وی اضافه کرد: استراتژی که فدراسیون برای حضور در المپیک به کار برد، برای این بود که بتواند به یک ترکیب مناسب برسد و باعث گردد که مردم از تیم ملی خود در مسابقات لیگ ملت ها بازی خوب ببینند اما متاسفانه از عهده این کار بر نیامدیم. من از همه مردم عذرخواهی می کنم و قول می دهم که کوشش خود را تا فرصت باقی مانده به المپیک انجام دهیم تا نقاط ضعفی که مردم در جریان مسابقات لیگ جهانی شاهدش بودند را رفع کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال اعلام نمود:صحبت های همه کارشناسان را که دلسوزانه برای تیم بحث می کردند را شنیدم. قطعا این نیست که آلکنو دور از دسترس باشد چون تمام نکات به او منتقل خواهد شد و جوابگوی تصمیمات و اقداماتی که در مسابقات انجام داده خواهد بود. در این فرصت کم نمی توانستیم به تکنیک بازیکنان بپردازیم و بازیکنانی که انتخاب شدند به جز جواد کریمی که با تاخیر به تیم اضافه شد و باید از ابتدا همراه تیم بود بقیه افراد در پست های مختلف جزء بهترین های ما بودند. تنها تیمی که از لحاظ بازیکن و مربی تغییرات جدی به همراه داشت، تیم ایران بود.

وی اضافه کرد: ما هم به آلکنو گفتیم که در این مدت می خواهیم به تیم ملی ما شناخت پیدا کنی.یک مربی عملکرد بازیکنان را به لحاظ اعداد و آمار مورد تجزیه و تحلیل قرا می دهد و او هم این کار را کرد و دقیقا می دانست که بازیکنان در چند سال اخیر در رقابت های مختلف جهانی چه عملکردی داشتند. بر مبنای این موضوع سال جاری یک تعدادی بازیکن جدید مثل میثم صابری، صابر کاظمی، بردیا سعادت که در ترکیب قرار گرفتند و همین اتفاق فرصتی برای آلکنو که از آن ها بازی بگیرد. این مربی بعضی اوقات اصرار داشت که یک بازیکن در ترکیب بماند تا بتواند شرایط خود را بهبود بخشد.

داورزنی که با رادیو ورزش صحبت می کرد اعلام نمود: ما چند بازی مهم در پیش داریم. سه بازی جدی در ابتدای کار در المپیک داریم که ساعت 9 صبح برگزار می گردد. مربی باید بتواند به آن ترکیبی که می خواهد با لهستان، ژاپن، ایتالیا و یا کانادا برسد تا از مصاف آن ها گذر و از این مرحله از المپیک عبور کند. این موضوع برای الکنو بسیار مهم است که در دریافت که ضعف عمده ما است از بازیکنانی که سرویس های پر قدرت می زنند استفاده کند و از آن مرحله به مرحله بعد برسد.این مربی باید به بازیکنانی همچون اسفندیار و شریفی فرصت می داد. از طرف دیگر شرایط امیر غفور به گونه ای بود که از ابتدای بازی ها امکان استفاده از این بازیکن وجود نداشت و به دستور پزشک که از متخصصان فن بود نمی توانستیم از او استفاده کنیم، تا اینکه او به مرحله ای رسید که پزشکان اجازه حضور او را در بازی ها دادند و در این مرحله آلکنو یک بازی به او داد که بتواند بازی کند.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان اظهار کرد: بیش از هر فرد دیگری بازیکنانی که برای والیبال کشور زحمت کشیدند از این باخت بسیار ناراحت هستند و تمامی کوشش خود را کردند که انتظارات را برآورده نمایند. هیچ مسئله ای در تیم نبود و تمام ناراحتی بچه ها این بود که نمی خواستند نتیجه بدی را کسب نمایند. تعدادی از بازیکنان ما جدید بودند که برای اولین بار در سطح جهانی بازی می کردند. بعضی اوقات بازیکن خوب ما مثل سعید معروف پاس هایی که می داد منجر به اشتباه بقیه می شد و کسی انتظار نداشت که از این دست اتفاقات رخ دهد و هماهنگی بین تیم و بین دو نسل کار دشواری بود. بعضی صحنه ها فوق العاده بود و یک هماهنگی آرمانی بین تیم ایجاد می شد و گاهی اوقات هم ناهماهنگی بسیار مشهود بود. قطعا بعد از برگشت آلکنو کنفرانس خبری خواهیم داشت تا به همه سوالات پاسخ دهد.

داورزنی مطرح نمود: یک تعدادی از بازیکنان ما در لیگ داخلی خیلی خوب کار می نمایند ولی در مقابل تیم های قدرتمند جهان تحت فشار قرار می گیرند. یک بازیکن وقتی یک یا دو بار دفاع می گردد روحیه خود را از دست می دهد و اگر در این مرحله به هم بریزد بهتر از این است که در المپیک دچار آشفتگی گردد. آلکنو باید می دید که بچه ها در شرایط مختلف چه عملکردی از خود نشان می دهند و این ها مسائلی است که باید از دل این بازی ها و به آن تعداد از بازیکنانی که قرار هست در المپیک بازی نمایند برسیم. تمام کوشش کادر فنی و فدراسیون این است که در زمان باقی مانده بسیاری از نواقص را رفع کنیم. من به عنوان خادم مردم این قول را می دهم که مجدد امید و نشاط را در دل مردم زنده کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: سعی می کنیم ترکیب نهایی تیم ملی را در هفته آینده اعلام کنیم. این موضوع به شرایط سلامتی بازیکنان بستگی دارد چون به هر حال بازیکنی مثل جواد کریم که آسیب دیدگی داشت و از زمانی که تیم رفته بود در حال درمان است و بازیکنان دیگری هم که در تهران مشغول تمرین هستند احتمالا بعد از آنالیز های مختلف از ترکیب تیم حذف یا به ترکیب اضافه شوند.

داورزنی همچنین از تشکیل یک کمیته معین شرایط برای آنالیز مجموعه توانمندی تیم هایی که می خواهند در لیگ برتر حضور داشته باشند، اطلاع داد.

منبع: جام جم آنلاین

به "عذرخواهی رئیس فدراسیون والیبال بابت نتایج ضعیف تیم ملی در لیگ ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عذرخواهی رئیس فدراسیون والیبال بابت نتایج ضعیف تیم ملی در لیگ ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید