طالبیان: هدفمان 4 طلای قایقرانان در پاراآسیایی است

به گزارش وبلاگ گل یخ، مربی تیم پاراکانو گفت: چون برای مربیگری در تیم پاراکانو را تجربه می کنم، تلاشم کسب 4 مدال طلا در بازیهای پاراآسیایی چین است.

طالبیان: هدفمان 4 طلای قایقرانان در پاراآسیایی است

احمدرضا طالبیان در گفت وگو با وبلاگ گل یخ، اظهار کرد: از 82 تا سال 1399 عضو تیم ملی قایقرانی بودم و در این مدت پیروز به کسب 23 مدال قهرمانی آسیا در رشته کایاک شدم که 11 مدال آن طلا بود، بعلاوه 3 دوره در بازیهای آسیایی شرکت کردم که دستاورد آن کسب 4 مدال طلا، نقره و برنز بود. در حال حاضر نیز که اولین تجربه مربیگری خود را با تیم پاکارانو آغاز نموده ام، کوششم بر این است که برترین عملکرد را در بازیهای پاراآسیایی چین داشته باشیم و برای نخستین بار به 4 مدال طلا دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که کار کردن با افراد معلول چگونه است، گفت: برای من افتخار بزرگی است که با تیم پاراکانو کار می کنم، کوششم بر این است که با در اختیار گذاشتن تجربیات چندین سال خود به جامعه معلولان خدمتی نموده باشم. بنابراین برای پیروزیت ورزشکاران پاراکانو از هیچ کوششی کوتاهی نخواهم کرد.

مربی تیم ملی پاراکانو بعلاوه در ارزیابی از شرایط ورزشکاران حاضر در اردوی آمادگی بازیهای پاراآسیایی چین، گفت: در حال حاضر 7 ورزشکار در اردوی آمادگی بسر می برند که به جز شهلا بهروزی راد و اسلام جاهدی که نفر اول آسیا در رشته پاراکانو هستند و کمیته ملی پارالمپیک روی مدال طلای این دو ورزشکار در بازیهای پاراآسیایی چین برنامه ریزی نموده است، مسعود قیصری، سعید حسین پور و آبتین زرجو نیز جزو قایقرانانی هستند که در جریان مسابقات انتخابی و اردوها رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده اند و ما به مدال این ورزشکاران نیز امیدوار هستیم.

طالبیان در سرانجام با اشاره به این که برای ارتقای رنکینگ ورزشکاران پاراکانو کوشش خواهم کرد، اضافه نمود: با توجه به این که فروردین مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا برای کسب سهمیه ورودی بازیهای پاراآسیایی چین برگزار می گردد، کوشش بر این است که در کلاس های مختلف رشته پاراکانو علاوه بر کسب حد نصاب رکورد ورودی به مدال نیز دست پیدا کنیم و با دست پر قایقرانان را برای بازیهای پاراآسیایی چین آماده کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "طالبیان: هدفمان 4 طلای قایقرانان در پاراآسیایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالبیان: هدفمان 4 طلای قایقرانان در پاراآسیایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید