رضایت مندی 70 درصدی مردم از سامانه 137 شهرداری منطقه 4 قزوین
به گزارش وبلاگ گل یخ، سرپرست شهرداری منطقه 4 قزوین گفت: طی دو ماه اخیر حدود 70 درصد از تماس های ثبت شده در سامانه 137 منطقه چهار مورد رضایت مردم قرار گرفته است.
داریوش قاسمی سرپرست شهرداری منطقه 4 قزوین گفت: بنابر گزارشات اعلام شده از تعداد 151 مورد درخواست در سامانه شهرداری منطقه چهار، 98 مورد از درخواست ها طی تماس شهروندان با سامانه 137 مورد رضایت مندی شهروندان قرار گرفته است.
قاسمی اضافه کرد: اعم موارد ثبت شده در سامانه 137 این منطقه در تیر و مرداد سال جاری در ناحیه آزادگان و ناحیه منفصل شهری دانش مربوط به آسفالت محل های حفاری شده جهت انشعابات، بازسازی، لگه گیری و نشست آسفالت، تعمیر و تعویض دریچه و پل های آهنی به منظور تردد وسایل عبوری، سنگ فرش پیاده رو ها، شناسایی دیوار های ناایمن در بافت های فرسوده و جدول گذاری معابر و خیابان ها است.
قاسمی گفت: تعداد 51 مورد از درخواست مردمی ثبت شده در سامانه 137 مربوط به فعالیت های در دست اقدام این منطقه از شهرداری است که انجام این گونه از موارد با آنالیز و طرح در معاونت عمرانی منطقه و تخصیص اعتبار لازم در مدت زمان پیش بینی شده در مرحله اجرا در خواهد آمد که این موضوع به وسیله مسئول سامانه این منطقه به مردم اطلاع رسانی داده می گردد.
سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین اضافه کرد: در این میان یکی از برترین روش ها برای کسب اطلاعات دقیق در زمینه مسایل و مسائل شهروندان و دریافت دیدگاه های مردم پیرامون مدیریت شهری، ایجاد خطوط ارتباطی مناسب با شهروندان و کسب اطلاعات به وسیله خود آنان می باشد و این مهم با ایجاد سامانه موسوم به 137 در شهرداری قزوین دنبال می گردد که در هر منطقه شهرداری واحدی به عنوان سامانه 137 مسئول ثبت و پیگیری گزارشات مردمی و ارسال به واحد های ستادی به منظور برطرف مشکل است.
وبلاگ گل یخ قزوین قزوین
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان