خبر خوش برای معلمان ، شروع رتبه بندی معلمان به صورت عملی

به گزارش وبلاگ گل یخ، سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از صدور احکام رتبه آموزشیار معلم اطلاع داد.

خبر خوش برای معلمان ، شروع رتبه بندی معلمان به صورت عملی

به گزارش وبلاگ گل یخ، صادق ستاری فرد سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار کرد: احکام رتبه آموزشیار معلم تعداد زیادی از معلمان با سابقه زیر 3 سال صادر شد و در حقوق این ماه این گروه از معلمان اعمال شد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش، صدور احکام را از رتبه یک شروع کرد چرا که حقوق پایه این معلمان پایین بود و احتیاج بود که توجه بیشتری صورت گیرد.

ستاری فرد با بیان اینکه صدور احکام سایر معلمان نیز در روزهای پیش رو ادامه دارد، اضافه نمود: هنوز بخش قابل توجهی از معلمان در سامانه رتبه بندی، تأیید نهایی را انجام ندادند و بعد از آن، آنالیز مستندات و مدارک شروع می گردد.

وی از معلمان خواست تا در سامانه رتبه بندی معلمان، بارگذاری مدارک و مستندات را تأیید نهایی نمایند تا بتوان آنالیز ها را انجام داده و احکام رتبه بندی را صادر نمایند.

هر معلم برای کسب رتبه آموزشیار معلم باید 460 امتیاز، مربی معلم، 530 امتیاز، استادیار معلم 600 امتیاز، دانشیار معلم 750 امتیاز و استاد معلم 900 امتیاز کسب کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "خبر خوش برای معلمان ، شروع رتبه بندی معلمان به صورت عملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای معلمان ، شروع رتبه بندی معلمان به صورت عملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید